Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 7 iunie 2014

Even reading in sexier this way
Voua vi se intampla sa vorbiti singuri? Ma rog, mie nu mi se intampla, e o chestiune frecventa, adica nu accidentala. Pe strada ma abtin sa nu par nebuna, dar in casa sunt de-a binelea. La munca, cu sonor destul de abtinut totusi ca sa nu disturb prea tare auditoriul, le-am zis ca talk to myself ca sa keep track. Si macar de-as fi singura. Stiu ca altii la dus, de exemplu, canta, eu vorbesc, ca de cantat nu ma recomanda nici vocea, nici talentul. Vorbesc despre tot felul de chestii pentru care inventez tot felul de cheia sol. Cred ca este totusi o chestiune extrem de intima despre care n-ar trebui sa vorbesc cu voce tare. Dar daca e sa merg pe fir, si pe blog tot de una singura vorbesc, asa ca no worries. E ca un hobby. Aseara, vorbind singura din nou, am ajuns intr-un punct in care m-am blocat. Ma intrebam cum se epilau femeile in antichitate si
mai tarziu. Citind in adolescenta mea carti cu actiune in acea epoca a crinolinelor, ma fascinasera intotdeauna rochiile femeilor de-atunci si mi-as fi dorit sa traiesc in acele timpuri doar ca sa port si eu una. Gen Natasha Rostova. Care intotdeauna mi-a indus ideea unui etern feminin. Dar aseara m-am gandit mai bine si desi presupunerea mea nu se bazeaza pe nimic dovedit in vreun fel, am scos-o din burta, cred ca purtau crinoline si din alte motive, motive care atenueaza acel etern feminin inchipuit. Macar daca e sa le raportez la timpurile noastre mai noi si mai ingaduitoare. Chiar am rememorat, cu aceasta ocazie, o perioada a mea din liceu cand mergeam la biblioteca impreuna cu o colega. La un moment dat, eram in sala de lectura si lecturand dintr-o carte, al carei nume nu-l mai tin minte, ajunsesem la un pasaj in care se explica modul in care femeile romane isi ondulau parul. Cu fierul inrosit. Ne daduse asa impresia ca isi bagau o teava in foc si apoi in cap. Si ce tin bine minte e ca ne-a trantit pe jos un ras isteric, acel ras interzis, in locuri interzise, de a trebuit sa iesim din sala ca altfel riscam sa ne dea ei oricum. Aseara, am dat totusi un google search pentru ca intrebarea ma preocupa si am inteles ca in antichitate se inventase o penseta (auch...) in vederea inlaturarii pilozitatii nedorite, dar la care aveau acces numai femeile de bine, nu toate amaratele. Ca si aici e o chestie. Femeile care in visele lor erotice s-au gandit macar o data, in tineretea lor, ca ar fi fost cumva sa fi trait epoca acelor crinoline nu-si pun problema ca s-ar fi putut sa fi facut parte din clasa din care s-ar putea sa fie si acum. Adica a plebei, ca sa nu-i zic altfel. Asa ca mi-am revizuit gandurile. Nu mai vreau sa risc a fi trait in acele timpuri. Azi cochetaria e accesibila oricui si numai o femeie stie ce inseamna sa porti cu tine o pereche de maini cu unghiile inrosite. Sau altfel, dar bloody red le-am gasit extrem de atractive intotdeauna. Ca sa fac o paralela si pe intelesul barbatilor, e mai ceva ca atunci cand se duc ei la bar cu amicii sau cand isi masoara caii putere sau centimetrii. Ma rog, daca nu sunt din categoria barbatilor care fac unghii, cum mi le-a facut mie azi unul, parca mai frumoase ca niciodata. Se spune ca barbatii sunt mai buni la facut mancare decat femeile, poate ca si esteticieni sunt mai fini. Mie personal, nu mi se par deloc interesanti astfel de barbati, dintr-un anumit punct de vedere, ca anuleaza impamantenitele principii de gen la care eu inca ma mai raportez tocmai pentru ca gasesc magnetismul interesant atunci cand e bazat pe ceea ce celalalt nu are, dar nu despre asta era vorba, ci despre faptul ca treaba si-a facut-o bine, ceea ce eu cautam si ceea ce ii face interesanti in sine, din alt punct de vedere. Sorry, dar mi se par atat de simpatice ca nu m-am putut abtine. Dupa cum spuneam.

10 comentarii:

  1. Femeile pe vremea aia nici nu prea se spalau da pai sa se mai si epileze. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiind obisnuite astfel, probabil ca nici nu-si puneau problema, neconsiderand-o ca noi, acum, o problema.
      Acum e fiecare cum vrea si cum se simte confortabil, dar, cel putin, exista optiune la indemana pentru toate gusturile :).

      Ștergere
    2. Egiptenii erau ceva mai rafinati .... foloseau parca mierea si zaharul ptr epilat .... In antichitate a avea par pe corp era semn de saracie :)) Prb ca in evul mediu rochiile cu multe straturi tosmai asta faceau ... ascundeau dedesubturile :))

      Ștergere
    3. Apropo de ce ziceam mai sis, zilele trecute vazusem in metrou in tip cu unghiile rosii si asta mi.a adus aminte de femeia aia cu barba foarte mediatizata cu Eurovizionul. Din strict punctul meu de vedere, ca macar la atata avem cu totii dreptul, mie nu mi.a placut, estetic vorbind si raportandu.ma la ce inteleg eu prin estetic. Dar asta nu are nicio legatura cu calitatile lor din alte puncte de vedere, vocale in cazul acesta. Din punct de vedere al aparentei, nu mi.a placut, ba chiar mi s.a parut disgusting. Dar asta conteaza, cand aparenta conteaza, o chestiune extrem de subiectiva, dar si obiectiva daca ne gandim la mentalul colectiv impamantenit si promovat de.a lungul timpului.

      Ștergere
    4. Mai , sexual vorbind , nici pe mine nu m-ar atrage :)) DAR viata m-a invatat ca fiecare e liber sa faca ce vrea atat timp cat nu se strecoara in patul meu si casa mea ....( si asta de la Mercury citire de care jur ca eram indragostita la o anume etapa din viata mea -si acum il am in play listul masinii :D )

      Ștergere
    5. Exact asta spuneam si eu.

      Ștergere
  2. Mey, voi nu aveti alta treaba? De spalat, calcat, uscat? Gandesc si eu cu voce tare ca toata lumea din jur. In jur. Exact asta spuneam si eu. Un ghii rosii am la cap! Buiaca

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu inteleg de ce. Poate sa.si faca si el. I.am zis ca.i dau voie.

    RăspundețiȘtergere