Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 22 iunie 2014

Am mers azi la African Lion Safari, langa Hamilton, cam la vreo suta de km de Toronto. S-a dus Mowgli sa-si vada prietenii. Iata cum arata pe acolo. Pozele nu sunt extraordinare pentru ca sunt facute pe geamul autobuzului. Am preferat sa mergem cu bus-ul pentru ca am intrebat pe cineva la intrare daca sar animalele pe masina si mi-a zis ca se poate intampla sa faca si prostii. Dar ne-a cam parut rau apoi, pentru ca in afara de maimute care, intr-adevar, erau foarte prietenoase si incalecau toate masinile, ca sa le dea lumea de mancare, restul animaleleor nici nu ne bagau in seama. Leneveau la soare.

2 comentarii:

  1. wow, ce fain! detalii neaparat maine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E frumos de-un wk. Poti sa te duci si la bbq acolo si intre timp sa mai dai o tura pe langa animale. Chiar si cu masina, nu ai voie sa dai geamurile jos decat asa scurt, cat sa dai o banana la o maimuta. Si autobuzele au geamurile inchise. Intrarea mi s-a parut o tzar cam scumpa totusi. Am dat vreo 40 de persoana cu tot cu autobuz, dar si animalutele alea trebuie ingrijite. Era foarte multa lume. Nu aveai loc sa arunci un an.

      Ștergere