Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 25 mai 2014

M-am dus ieri si am ajuns inapoi la 11 noaptea. Am intrat intr-o rezervatie numita Island Lake, care e undeva pe langa Orangeville, dincolo de Toronto. La mal, locul e amenajat pentru entertainment pentru ca se pot inchiria de-acolo barci, biciclete, si chiar undite de pescuit. Am vazut ca inchirierea unei barci, pe zi, costa $90, ceea ce nu mi se pare mult, iar daca poti imparti suma cu niste prieteni iese o nimica toata. Noi ne-am plimbat cu barca lui C, toti trei, din nou. Am lansat-o la apa la ora 4 pm si abia pe la 8 am ajuns inapoi la mal, dupa ce am explorat toata intinderea. Am ajuns la un moment dat si intr-un golf, unde am zabovit mai mult si tot ce pot sa zic despre ziua de ieri e ca am ascultat foarte multa liniste, care mi-a golit de tot mintea. Ca din aceste clape de pian ale lui Clayderman (ascultati). A fost ca un soi de epurare de toate deseurile care fermenteaza in containerul cotidian al mintii. Pluteam in barca si nu ma gandeam la nimic. Mi-a zis mie cineva odata ca e imposibil sa spui ca nu te gandesti la nimic, intotdeauna te gandesti la ceva. Ba eu chiar nu ma gandeam la nimic. Mai aparea un gand cateodata cand imi dadeam seama ca trebuie sa-mi mai misc mintea putin ca deja imi amortise. Cand eram in golf, ne indepartasem mult de celelalte barci si nu se mai auzeau decat niste tipete de pasari, din cand in cand, ceea ce era bine ca ma mai trezeau, si plescaitul barcii. M-a intrebat cineva daca nu m-am plictisit. Deloc. Eram asa, intr-o stare de plutire, si la propriu, si la figurat.

Iata cateva poze. Unele dintre ele par niste picturi abstracte, dar nu sunt chiar deloc, sunt o realitate cat se poate de concreta, adica reflexia copacilor si a soarelui in balta.

 
 

Un comentariu: