Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 17 mai 2014

Good morning deocamdata! Pe aici a venit un weekend lung de care incercam sa ne bucuram intr-un fel, mai ales ca saptamana care tocmai a trecut a fost atat de obositoare ca nici dezordine in casa n-am avut timp sa fac. Asa ca de mare lucru nu trebuie sa ma ocup. Nu ne prea putem bucura deplin insa, ca vremea pe la noi e iar toata numai toane, de zici ca-i femeie la menopauza. Ploua si inca ne inteapa frigul pe sub hainele o leaca mai subtiri. Dar copacii au pocnit si papadiile au inflorit, de fapt au dat navala ca lacustele ca nu mai ai pe unde pasi de ele, si am zis ca poate iesim si noi pe undeva sa ne incantam de aceasta natura inca insarcinata, dar pe maine sau poimaine. Pana una, alta, azi am fost la Starsky, unde nu ne mai gasisem timp sa mergem de la Craciun, ca sa fac un plin pentru cateva luni. Dupa cum bine poza arata, am inceput, evident, cu ce era esential.

4 comentarii:

  1. Vezi pe astea sa nu le mai pui la geam. :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca vei participa maine la dineul urban stabilit...iti dau si tie :).

      Ștergere
    2. ceva pe baza de arahnide ai? pardon,arahide :D....si daca da,sunt sigur ca mai rezista inca 3 saptamani :P

      Ștergere
    3. Am citit pe baza de arhimede. Nu cred ca au termen de comparatie, pardon, de valabilitate, asa ca nu.mi fac griji.

      Ștergere