Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 24 mai 2014

Dupa o saptamana de rahat, asta in loc de buna dimineata, sunt foarte obosita in ultima vreme si am senzatia ca la munca am luat-o de la capat, am iesit aseara pe malul lacului sa ne plimbam, sa privim in gol, sa mai aruncam c-o piatra in pescarusi, chestii din astea. Mai ales mie mi-a facut bine ca mancasem cam mult si nu ma simteam confortabil. Era ca si cum as fi carat un bolovan in stomac si ma lovea peste tot. Pana la urma am ameliorat situatia ca am tot ratacit pe acolo, dar eram o tzara ofticata pentru ca era aproape de apus si as fi vrut sa fac niste poze, dar soarele nu apunea spre lac, ci in partea cealalta. Dar tot am reusit sa fac niste poze faine, zic eu. Acum trebuie sa ma pregatesc iar de plecare. Nu stiu exact unde ma duc, dar mi-a lasat Bobi vorba, nu stiu exact unde a plecat, sa fac sandvish-uri, sa spal hainele, sa fac curat in casa si sa ma duc la cumparaturi, pana vine el (!!!). Intelegeti acum de ce e faina vremea buna in Canada, cu atat mai buna cu cat iarna e atat de lunga. Ca te poti duce de haihui pe unde nu te gandesti. Sincer, in regiunea aceasta, decorurile sunt cam la fel. Un lac in mijloc pe-un teren de ses, balarii pe langa, artari, o peluza, nu mare chestie, si chiar daca vremea nu e niciodata prea calda sa te si arunci in lac, mie imi plac si imi fac bine pentru ca sunt primitoare si aerul e curat, te rupe cand ajungi acasa, lesini direct si nu-ti mai revii doua nopti. Si-apoi eu ma duc, imi pun o paturica pe sub mine si cateodata citesc, alteori nu fac nimic in mod deosebit, numai ratacesc de colo, colo, dar ma incarc cu energie buna. Toate zonele acestea sunt usor accesibile cu masina, numai timp sa ai, apoi mare lucru nu costa, cateodata mai platesti intrari prin rezervatii, dar e vorba de sume modice, insa verdeata gasesti si fara sa pleci prea departe ca Toronto ca are numai paduri prin el. Ma duc.

5 comentarii: