Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 24 aprilie 2014

Eu nu mai apuc sa ma (re)culeg. Umblu de-o vreme ca o gaina fara cap. N-as putea sa spun de ce, dar ma simt ravasita si n-am stare sa ma apuc de nimic serios. Cum a venit primavara, vorba vine, am numai weekend-uri in cap. Azi am intrebat pe cineva la munca daca Victoria Day e in mai. Maine plecam iar in State si desi n-am reusit sa ne echilibram de saptamana trecuta, imi zicea Bob dimineata ca are chef sa schimbe peisajul. Cred si eu. Si eu la fel. La un peisaj asa frumos cum avem in Toronto in perioada asta, sa tot fugi pe unde apuci. Joi e 1 Mai si la noi tot moartea. Totusi, peluza din fata blocului si-a schimbat culoarea. Dupa ce s-a topit zapada, era galbena, acum i-a mai dat coltul. Dupa, poate apuc si eu sa-mi pun treburile in ordine prin casa, daca apuc, daca nu, cand oi apuca, pentru ca imediat incepe sezonul de pescuit. Pregatirile sunt in toi, trebuie sa mergem sa luam niste veste de salvare, tocmai am primit de veste ca sunt veste in sale la Canadian Tire, ca mergem cu un prieten cu barca si de entuziasm mi-e sa nu-i traga pestii din barca si sa-i tot duca. Cum dusi erau anul trecut. Ei cu pluta, eu cu ale mele...Deci, ritmul e in felul urmator. In weekend-uri (vara, cand ne permitem) ne agitam, ne zbuciumam, nici nu stim ce sa mai facem, pe unde sa ne mai ducem, de ajungem copti acasa, iar in timpul saptamanii ne odihnim, liniste si pace. Ce sa facem...Trebuie sa ne mai si odihnim, ca altfel n-avem energie pentru weekend. Dar, sincera sa fiu, mie-mi place si odihna din timpul saptamanii, chiar mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu