Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 13 aprilie 2014

Crepa XXL
Ca tot e cu patimile, am si eu una.
Ieri, in gradini, am vazut o femeie care a rupt un ghiocel. Why did you do that? Because it's pretty, imi adusesem aminte replica din filmul Noah, pe care am mers vineri sa-l vedem. Un subiect cu atata potential, am crezut ca va fi unul din filmele anului, dar n-a fost de departe nici al serii. Cam ratat de data aceasta. Cand putea si am crezut ca va fi o adaptare a unei legende biblice la timpurile pe care azi le traim, n-a iesit decat o confuzie totala, din care eu n-am inteles nimic. Sincer, nu prea am priceput ce-a vrut sa zica. S-a pierdut in idei, pe care nu le-a dus pana la capat si le-a tras de par de ma durea pe mine capul...Niste efecte speciale lame si o prestatie actoriceasca de toata jena. Jenant. ...Dar, a venit primavara si la Toronto si ieri am iesit cu amicii pe-afara sa ne bucuram de minunea asta de soare, care pana acum a fost indecent de discret si scump la vedere. Am fost la Edward Gardens sa ne plimbam. Le-am zis lor sa aleaga unde vor sa mergem ca pe mine, sa se bazeze, nu-i a buna. Saptamana trecuta sau acum doua saptamani, nici nu mai stiu, imi spusesera sa aleg eu un loc unde sa mergem sa mancam ceva. Ca mai de fiecare data pana atunci alesesera ei. Ia hai, mai cata si tu de data asta. Si cum mie nu-mi prea era de catat, ca-mi era numai de intalnit cu ei, am dat un google search rapid sa fie pe la mijlocul drumului si am ales un restaurant fish and chips, ca era primul in lista. Cand am ajuns acolo, ei erau deja in parcare, iar restaurantul arata asa, ca o buda parasita, pe care scria foarte apetisant CLOSED. Asa ca ieri, cand le-am zis ca e randul lor sa aleaga locul, ca eu am facut-o data trecuta, n-au mai zis nu :)). Ne-am plimbat, ne-am simtit foarte bine pe caldura asta, am fost de-am mancat o crepa buna XXL la o cofetarie unde mirosea a prajituri si citronada, exact ca-n alea in care mergeam cand eram copil, am vazut zambile colorate, panselute pistruiate si lalele la vanzare, pe strazi, nu mai aveam niciun motiv sa fiu suparata, nici nu eram, cand vremea e asa de faina deja. Sunt Floriile azi, la multi ani florinilor, florinelor si florilor, in general, si de maine intram in Saptamana Patimilor, vineri suntem liberi de Good Friday, primul long weekend cu vreme frumoasa, si apoi vine Pastele. Anul acesta, nu mai apucam noi sa vopsim oua si sa facem cozonaci, dar conversi noi tot mi-am luat, de data asta am dat-o clasic, B&W, data trecuta au fost mai fancy in culori, ca joi noaptea hit the road Jack, ne ducem la Washington sa ne petrecem weekendul lung de Paste la Casa Alba cu prietenii nostri. La convalescenta in care am zacut atata amarul de vreme rea, vremea asta buna mi-a dat o stare de parca-s in Cloud Number 9, cred ca si mai sus.

4 comentarii:

  1. !. Da, si tie. Pana una alta e luni, vremea se mai raceste, sa ne ducem la munca...

    RăspundețiȘtergere
  2. Total de accord cu tine legat de film..:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam pe langa. Eu si acum ma intreb de ce a plecat copilul ala si unde s-a dus...sau de ce Noe era asa de catranit de ajunsese sa-mi placa personajul ala rau. Macar ala era sincer, Noe nu prea avea tiglele pe casa...

      Ștergere