Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 20 martie 2014


Azi, 20 Martie, e Ziua Fercirii, decretata astfel de ONU. "A table, a chair, a bowl of fruit and a violin; what else does a man need to be happy?", Albert Einstein. Ca sa fiu sincera, nu stiu daca Einstein a zis chestia asta, am copiat-o si eu de pe internet ca azi e en vogue sa te dai smart pe fb. Dar nu conteaza pentru ca eu sa fi fost Einstein, tot asa as fi zis. Si mai cred intruna intr-una: cea a fericirii cu ce ai si ce esti. Nu ca autosuficienta, dimpotriva. Pe cale logica, daca sunt multumita cu ce am si ce sunt, daca voi avea mai mult si voi fi mai mult, voi fi si mai fericita. Vedeti acolo mango, honey melon...Sa fi pus si niste banana in castron, normal ca eram mai fericita, dar n-am avut.

4 comentarii:

  1. buna Francisca, de curiozitate :) cand ai facut salata de fructe ai murdarit iar toate blidele din bucatarie? :P te salut! toate bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce? Si tu faci la fel?...E amuzant, oarecum, ca probabil numai mie mi se pare. Chiar aseara imi zicea Bobi ca iar am facut un pireu, am umplut chiuveta cu vase si m.am dus si m.am culcat. Radea si el. Se mai enerveaza si pe mine chiar ma intereseaza aspectul asta, dar, desi am incercat, e peste puterile mele sa schimb treaba. Cu salata mea de fructe, vezi ce frumos arsta, n.am murdarit t vasele, dar am facut numai zeama t masa.

      Ștergere
  2. prea putin ananas in bolul ala...parerea mea :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-are ananas. Tr sa imi cumpar o scularie din aia care ii scoate cotorul ala din mijloc. Cand lucram la metro la depozit, am vazut cum arata, dar ala era mare, cred ca era industrial.

      Ștergere