Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 28 martie 2014

Nu stiu daca stiati ca exista, eu nu stiam si a fost pentru mine o descoperire epocala. Dry shampoo. Pentru cei carora le este lene sa se spele pe cap :). Mie imi creste self-esteemul in functie de cum imi arata parul. Cica nu e sanatos sa te speli pe cap in fiecare zi, desi unora le este necesar. Pentru ei s-a inventat instant hair refresh. Dar si pentru cei care se scoala tarziu, stau pe chat si uita ca mai au si alte treburi de facut inainte de a pleca de acasa. In 30 de secunde te-ai spalat pe cap, in timp ce stai pe chat. Un sfat, ca cele pentru suplimentele alimentare: nu va bazati doar pe el totusi. Si e doar pentru par :).

12 comentarii:

  1. Sun multe firme care au asa ceva .... e intradevar o solutie de urgenta . Te scoate din necaz ")

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, eu sunt in urma cu tehnica si abia am aflat. Foarte util pt nevoi urgente, intr.adevar.

      Ștergere
  2. Habar nu aveam de asa ceva si sant in Canada de 19 ani. Am sa il caut si eu prin magazine, merci de informatie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiam eu ca o sa ravniti la ciocolata :).

      Ștergere
    2. Shoppersc...are si lorealul :)

      Ștergere
  3. Eu stiam ca exista da zau daca as apela la el
    daca nu.mi curge apa prin par zi de zi sunt neom :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E ok. Nu simti nicio diferenta. Sa fie undeva la a doua zi, maxim a treia. Ideea e ca cei care nu obisnuiesc sa se spele pe cap in fiecare zi, pot folosi chestia asta ca sa.i dea un refresh.

      Ștergere
  4. eu mi-am luat dar nu-mi place. parca iti lasa parul pudrat si imbacsit. nustiu... pentru mine au fost bani aruncati pe fereastra V

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi s.a intamplat. Da Google wikiHow si tasteaza how to use dry shampoo. Iti trim un link cand aj acasa.

      Ștergere
    2. http://www.wikihow.com/Use-Dry-Shampoo.
      Ideea cred ca e sa-l si lasi putin sa actioneze.

      Ștergere
  5. merci pt informatie :) de la ce magazin l-ai luat ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am luat cand am fost in Sua, de la un magazin, dar dupa cum spune Elena mai sus ar fi si la Shoppers, la Loreal.

      Ștergere