Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 28 martie 2014

Noodles...

...si un sac de ciocolata. What else does a man need to be happy?...La Lindt, am gasit o promotie de Paste (!!!). Daca iei fix 1.200 de grame de Lindor de toate felurile (cu menta, cappuccino, neagra, lapte, cafea, sea salt, huzelnut, straciatella, caramel...) costa 30 de dolari. Daca iei 1.201 grame sau 1.199 de grame, platesti la suta de grame, adica dublu, 60 de dolari. Ne-a zis vanzatoarea ca pastrate intr-un loc potrivit, tin cateva luni bune. Ha? Mda, pai nu le-am luat sa le pastrez. Singura mea problema acum e ca nu stiu pe care sortiment sa ma concentrez mai tare.

9 comentarii:

  1. yummy! concentreaza-te pe straciatella :). Din State le-ai luat sau de la voi, din To? io mi-s din Qc si nu avem un butic de Lindt decat la Burlington...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la noi, de aici, in seara aceasta, ca era in drum si am intrat si noi sa ne uitam :). La Montreal nu este? Noi avem un magazin care, din exterior, arata ca o casa de moda, desi, in realitate nu e f mare.

      Ștergere
    2. Nu am gasit cand am aterizat eu pe meleaguri canadiene si traiam cu "impresii" ca nu e si pace! Noroc cu tine: am dat cautare pe google, ca sa nu-ti raspund prostii si ce sa vezi! au deschis intr-un mall la 5 min de casa !!! Bine ca-ti citesc blogul, M. Superrr!

      Ștergere
  2. Concentreaza-te pe alea cu menta si ciocolata neagra si lasa-le pe celelalte gen hazelnut sau caramel pentru altii....zic si eu....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problema cu ciocolata asta e ca da dependenta de la prima utilizare. Mananci una si dupa aia nu te mai poti opri. Cu promotiile lor de doi lei ajungi la spital. Am o colega la serviciu care mananca ciocolata cum beau eu apa. O sa ii zic ca sa o bag in transa.

      Ștergere
    2. Solutia e foarte simpla....servesti un Snickers.....alergi 15 km....mai servesti inca unul la 10 minute dupa primul ca deh....erau la oferta 2 la pret de unu'...inca 15 km...si tot asa :D

      Ștergere
    3. Ai dreptate. Tocmai am bagat o bicicleta la sala si am ars 100 de calorii. Echivalentul la cat as fi lins o data ciocolata.

      Ștergere
  3. No, uite ca m-am gandit sa ma apuc iar de slabit intr-o luni dar pana atunci... te pot ajuta, sa stii. nu de alta dar mi-e teama ca dai in diabet. V

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand m-am lasat de mancat ciocolata (de mancat cioc intregi) si stiam cat trebuie sa trag de tare ca sa le 'topesc', asta a fost un bun remediu :D . 'Cititul prospectului dauneaza consumului de ciocolata!"

    RăspundețiȘtergere