Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 8 martie 2014

Lifestyle. Lampile mele gemene.
Dimineata cand m-am trezit, am vazut niste mesaje de la multi ani si pe moment nu mi-am dat seama la ce se refera. Dar, la multi ani tuturor femeilor de pe blogul meu! Canadienii nu sarbatoresc 8 Martie, nu in stilul romanilor, chiar spunea o colega sarba ca are o invitatie la petrecere azi, iar o canadianca n-a stiut nici ca e Ziua Femeii, si nici ca ar fi motiv de sarbatoare. Pentru ei, mai importanta este Ziua Familiei a spus. Asa ca astept azi sa-mi dea sotul flori. Nu e el foarte romantic ca daca era nu trebuia sa astept. Ca asa e indicat, sa-i dai femeii flori, sa o pupi toata ziua si-n...ca e ziua ei si trebuie sa se simta importanta.

Am lipsit de pe aici in ultima vreme ca m-am ocupat, ca de obicei, cu lifestyle-ul, ca sa sune interesant, cu viata mea plictisitoare adica, in care nimic incendiar nu se intampla ca sa ma laud pe blog. Dar m-am trezit cu o moleseala in oase de mi-am si zis ca e bine asa, ca daca sunt atat de obosita cand nu se intampla nimic, cum as fi oare daca s-ar intampla? Nu stiu daca am zis vreodata, dar daca eu nu-mi iau lumea in cap din tara asta frumoasa ca Disney Frozen Princess, e tocmai acest lifestyle plictisitor. Ca nu trebuie sa-mi bat capul prea tare. Ca-n filozofie, daca te zbuciumi sau nu te zbuciumi, finalul e acelasi, si-atunci de ce sa nu preferi calea usoara? Iau o zi oarecare si o trag la xerox. O bag sub laser, apas tasta 5 si gata. Mai raman zilele de weekend, deosebite (!), cand pe timp de iarna, starea locala obisnuita, mai fac un shopping la Walmart, ca sa sparg monotonia. I really love my splendid life!!!

15 comentarii:

  1. Eu iti sugerez sa faci ceva radical azi, sa mai schimbi lucruriile, sa agiti un pic apele, sa dai o fuga la Food Basic in locul lui Walmart :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am facut ceva radical. Am dormit t ziua :)).

      Ștergere
  2. din cate stiu eu, e valabila si reciproca pe 9 martie....c-asa-i in tenis :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa fie cum zici tu. Mi se pare fair. Daca exista o zi a femeilor, sa fie si una oficiala pentru barbati. Eu de 8 Martie, folosind tehnica psihologiei inverse, m-am simtit foarte bine, sa stii.Am facut numai ce am vrut eu, ajungand si la angoase cu Bobescu, ca voia sa ma care la film si eu n-am vrut sa ma duc. 300, The Wolf of the Wall Street, nu am niciun chef sa-mi pierd vremea, vremea de rahat oricum, prin cinema pentru asa filme, apoi cand a vazut ca nu are pe cine tarai de acasa, desi avea si bilete gratis colectate de pe pachetele de batoane cu fibre, mi-a propus sa mergem in oras, la un restaurant, dar era deja prea tarziu, trebuia sa ma imbrac, ceea ce era deja o corvoada prea mare la starea mea de pijamale si mi-a promis astfel ca altadata nu ma mai ia nicaieri. Foarte bine. Asta si vreau. Sa nu ma mai scoata nimeni din barlog. Sunt pe cale sa intru in greva, asa ca sarbatorile acestea inflorate nu fac altceva decat sa puna si mai mult paie pe foc. Da, ca asa e in tenis.

      Ștergere
    2. Si am uitat sa spun, Canada de azi a dat ora inainte. A trecut la ora de iarna hahaha. Rad virtual, haha, lol, ca in realitate, dupa cum vezi sunt foarte simpatica :)).

      Ștergere
    3. Ce sa mai,are Bobescu viata grea :D De ce n-ai zis ca la 300 ma duceam eu cu el ca vreau sa-l vizionez de cand a aparut traileru' :D
      In rest...te credem pe cuvant :P

      Ștergere
    4. Cred ca tot de iarna e ca am inteles ca acolo,iarna asta e 2 in 1 ca samponu' :))

      Ștergere
  3. Am pus foarte multa pasiune in comentariul de mai sus, asa ca tr sa ma crezi pe cuvant.

    E de iarna :). Apropo de asta, pasiunea cea mai mare a canadienilor este vremea. Sunt foarte pasionati de vreme. Numai despre asta vorbesc toata ziua. Cu atata patos ca in loc sa-ti belesti ochii de interes iti vine sa te dai cu capul de peretii liftului. Cred ca au neuronii inghetati de nu gasesc si alt subiect de conversatie, cu atat mai mult cu cat nu inteleg de ce vorbesc atata despre asta. Unii meteorologi au zis ca e din cauza ca vremea aici este foarte variata, nu e ca atunci cand traiesti intr-o tara in care vremea de azi e ca cea de ieri. WTF? De 6 luni vremea e fix la fel. De rahat. Fara variatie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fran stiu ca iarna asta a fost lunga si parca nu se mai termina, dar totusi nu e de 6 luni asa, in septembrie era inca cald, de prin noiembrie ne-a luat gerul si nu ne-a mai lasat, so cam 4 luni, nu 6. Stiu ca pare mai mult, ca si eu am momente cand simt ca parca vara a fost acu un an, dar oricum, sa fim optimisti, nu mai are cum sa dureze mult, intr-o luna o sa vezi ca vine si primavara.

      Ștergere
    2. 6 luni sau 4, mie mi-a intors universul pe dos. Am impreisa ca de o viata e asa. Stiu ca sunt enervanta, dar pur si simplu a inceput sa imi afecteze starile.

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Sunt superbe, asa este. Le-am primit cadou de la cumnatul meu.

      Ștergere