Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 22 februarie 2014

Mda, ce vesela eram aseara...Cu amicul nostru din SUA ne-am decis, de aceeasi varsta fiind, sa ne sarbatorim zilele de nastere de anul acesta cel putin impreuna. Asa a parcat aseara pe la noi si am inceput... Am avut niste zile incantatoare in ultima vreme care m-au eliberat de orice stres si uite asa omul cand e vesel are impresia ca-i toata lumea a lui si are chef de chefuiala trei zile si trei nopti una dupa alta. Desi luni e ziua mea, cand si noii mei colegi de munca mi-au spus ca ma scot la restaurant. Eu le-am zis ca totul va fi on me, dar au inceput sa rada si mi-au zis ca ei stiu ca in Europa asa e, dar in Canada nu e. In Canada, ei te sarbatoresc si nu invers. Asta imi aduce aminte de primele mele zile prin Toronto, cand am primit o invitatie la ziua de nastere a cuiva si la final ne-au pus sa scoatem cardul din buzunar. Ce-i aia, frate? Tu ma inviti, tu ma chelesti de bani? Dupa ce ti-am luat si cadou? :))). Nu stiam, am aflat pe urma de ce. Cu prietenii mei insa, eu tin traditia europeana ;). Asta ar fi a doua invitatie la restaurant venita din partea noilor mei colegi, care mi-au organizat o primire aboard cu mult peste orice asteptare. Nu ca asteptarile mi-ar fi fost sub nivelul marii, dar eram si stresata, si daca tot am ajuns la varsta asta, am invatat si eu taina precautiei, ca sa nu cad de prea sus in caz contrar. M-au scos in lunch la Boston Pizza. Foarte dragut din partea lor si extrem de important din partea mea. Ca daca eram stresata inainte de a incepe si daca de la un loc de munca am asteptari, acestea sunt legate strict de oameni. Oamenii cu care urmeaza sa lucrez, lucru pe care l-am specificat si la interviu ca "weakness", in sensul de slabiciune. Pentru mine, ei tin loc motivatie. Pentru ca atunci cand e cu oameni, orice-i omeneste e posibil. Daca nu m-am maturizat suficient pana la varsta asta, din punctul acesta de vedere, din principiu nici nu tin neaparat.

Dar alta data despre acestea, ca acum n-am inspiratie sa ma lungesc si simt nevoia sa o iau de la capat, asa de dimineata ;). Hai la multi si voua!

4 comentarii:

  1. E ziua ta luni ,dar eu iti spun acum "la multi ani!"
    Iti doresc sa fii fericita si sa iti vezi implinite toate dorintele.
    Iti doresc sa gasesti cea mai de pret comoara ,care sa-ti aduca pacea ,linistea si multe bucurii.Multa sanatate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Skiorule. Sa fie exact cum spui tu si la tine! :).

      Ștergere
  2. La multi ani in avans ! Cu drag , ca intotdeauna !

    RăspundețiȘtergere