Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

luni, 12 august 2013

Sunt foarte dezamagita. Foarte, foarte dezamagita. Dupa ce am asteptat un weekend intreg, dupa ce-am asteptat doi ani...A venit Bob vineri de la munca si mi-a adus din cutia postala o instiintare ca am la posta un pachet de ridicat. Hîîî??? Am intors fituica pe toate partile, eram surprinsa, poate ii gasesc vreun indiciu de la expeditor, dar nimic, era doar foia de drum pana la posta, cu data de 9 august. Bey, ce sa fie, ce sa fie, comenzi online n-am facut, barbat romantic care sa-mi trimita roze prin satelit n-am, oameni care sa se perpeleasca de dorul meu si care sa ma pomene atata incat sa se deplaseze pana la posta cu vreo dare de mana la pachet, ma indoiesc...Zic, stai, trebuie sa fie ala...Pachetul pe care mi l-a trimis Cicone acum o mie o suta de ani, de ziua mea, prin 2011, 2012, cine mai stie, si care n-a mai ajuns niciodata. Era sentimental. Era singurul pachet dupa care am plans si m-am intristat ca nu a mai ajuns la mine. Si ceasul rau a batut atunci ca greseala a fost ca nici n-a asteptat sa ia chitanta. Erau in el toate amintirile mele de-o viata cu Cicone. Ii mai ziceam si Cica, si Cicos, si Ciocles si cum imi venea...Ala trebuie sa fie. Desi pare ireal, dupa atata vreme, cine ar fi crezut...Ala trebuie sa fie. L-am asteptat pe Bobi sa se spele, sa manance, hai baaa odata, voiam sa ma duc singura, nu mai rabdam, dar ma tot freca la cap ca ma duce el pana acolo, de parca as fi fost oloaga si posta, in Mississauga. Ne-am dus intr-un final la posta sa ridic pachetul. Dar nu era acolo. Cum dracu, zic, ca aici scrie 9 august?!...Da...asa e, dar luni de-acu' ca pe weekend nu-i deschis. Pfuuaaaa...Un weekend intreg m-am gandit numai la pachetul meu. Eram convinsa ca ala e, aproape ca stiam. Orice alta varianta iesise total din schema si nu mai puteam de iritare sa treaca zilele si sa ma duc luni, dupa-masa, sa-mi ridic pachetul de la Cicone. Azi la munca, si la cursuri, numai la pachet m-am gandit, sa treaca orele sa ma duc sa-l iau. Am coborat la Victoria Park si am luat-o in sus, spre Metro, la Shoppers, la posta. Erau coada, mi-era si o foame de nu mai aveam rabdare, dar imi vine randul si numai vad cum imi aduce o ditamai cutia...Hmmm. Ce-o fi facut Cicone, alta cutie mai mica n-o fi gasit?...Am luat cutia, am plecat si am inceput s-o clatin la urechi sa simt ce e, suna a tabla, daca-i o bomba zic, bum, am mai si semnat pentru ea...Am iesit din magazin si am asezat cutia pe betonul de aruncat chistoacele de tigara, si i-am desfacut scotch-ul cu dintii, cu unghiile n-a mers....Ma uit, pffffff...o tigaie?!...Am primit o tigaie. Un pan pentru masina de pita, pe care am comandat-o acu' jumatate de an, cred ca si mai mult, cu cuvantul dat atunci de la dispecerat ca in maximum trei saptamani ajunge. Am mai sunat eu de vreo doua ori la ei, dar cand am vazut ca nu-mi trimit nimic, am renuntat si am si uitat de tot...Si eu care am tot injurat pana acum Posta Romana!!!...Macar mi-a mai dat o speranta. Nimic nu se pierde...

11 comentarii:

  1. bai mowgli,acuma daca ai tigaie,poti face paine . da' intrebare e daca mai ai masina de paine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai o am, dar tot de atunci s-a asezat si praful pe ea...Ca nu aveam de unde cumpar pan decat prin comanda direct de la firma...

      Ștergere
    2. Numai acum am vazut pe fundul cutiei de unde a fost trimisa. Din Windsor. Adevarul e ca abia acum inteleg si eu de ce a durat jumatate de an sa ajunga pana in Toronto(!!!).

      Ștergere
    3. Esti sigura ca de la noi ? :))) NU stiu nici o companie care se ocupa de asa ceva pe aici :))))

      Ștergere
    4. E celebra companie Breadman. Acum nu stiu cu ce se ocupa ei pe acolo, dar sunt sigura ca de la voi a venit. Asa scrie pe cutie :). Alte detalii nu cunosc.

      Ștergere
    5. mai sunt 2 localitati windsor in canada (NB si Quebec ), 2 in US si una prin UK :)) care e ? :)
      Acu pe bune , cred ca ai dat peste niste adormiti la shipping ca nu cred ca a facut atat cu canada post( e usor de verificat dupa date ).
      Bine ca nu te-ai trezit cu 2-3 la fel ... Noi am patit-o . Au intarziat sa trimita . Am sunat ca nu au venit si ne-am trezit ca vin 2 pachete la distanta de cateva zile :)

      Ștergere
    6. Nu, nu e de la Canada Post, asta stiu sigur. E de la firma. Ca i-am sunat pe aia atunci, cred ca prin februarie sau martie, ca nu mai venea tigaia, dar nu mai tin minte cum ramasese. Si de atunci asa a ramas.

      Nu stiu care Windsor, cred ca al vostru, ca eu numai pe ala il stiu :)). Nu mai pot verifica acum ca am aruncat cutia la gunoi. Nu ma mai duc acum pana jos sa caut.

      Ștergere
    7. :)) NU conteaza ...important e ca a venit :) Trecem pe la o felie de paine calda ? :)

      Ștergere
    8. Elena face Bobi o paine cu cartofi de te lingi pe degete, iar eu nu sunt prea mare amatoare de paine. So Fran, cand testezi noua tigaie sa stiu sa-mi fac drum pe la voi. :)

      Ștergere
    9. Pai da, Bob a fost cel mai fericit ca i-a venit tigaia. Eu am fost disappointed si nu i-am putut impartasi bucuria :)).
      Painea aia nu se face asa degraba si pe fuga...mai asteptati olecutza :).

      Ștergere
    10. No gata ! Reclama s-a facut ...Io zic s-o pui de musafiri :)))

      Ștergere