Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 11 august 2013

O cafeluta, un cornulet, imi pregateam decorul de duminica dimineata cand m-a sunat Bobi sa cobor in parcare sa-l ajut sa care harbujii. Stiam de cand dormeam, ca parca mi-a zis, ca se duce la sala, dar cand am vazut ca-i numai 8, mi-am zis, asta nu-i pe treaba lui. Probabil s-a dus de asta noapte...M-am surprins vazand si eu ora, ca m-am sculat devreme. Aseara am ajuns tarziu acasa, dupa 1, ca am fost sa vedem un film de groaza. A fost de groaza si cu filmul asta. Toata ziua am dus munci de lamuriri ca-s eu cu el in cazul in care i se face frica. Luam si niste pampersi. Sa nu dam banii si sa ne mai si pisam pe noi...Dar ne-am dus ca alte alternative nici nu prea erau. Mai era unul cu Wolverine si altul, Elysium, dar niste adrenalina la un horror parca suna mai interesant, ca tot nu mai vazusem unul de multa vreme. Cum ne-am dus la ultima distributie din zi, nici lume nu prea era. Nu prea multa, ca la cinema e tot timpul lume. Ma intrebase ieri o femeie in varsta, si femeile in varsta vin la film, ce vreau sa vad. The Conjuring. E scary. Ea si-a luat bilet la The Millers. Ala nu-i film de vazut la cinema, sa mai dai si bani pe el. La cinematograful de la Eglinton e foarte interesant. Nu stiu daca asa este peste tot, dar daca esti suficient de cacanar, in sensul bun al cuvantului, poti vedea mai multe filme la pret de unul. Ca intri la filmul la care ai platit bilet, apoi iesi, te duci pana la baie sa te pishi sau sa te faci ca, dupa care te muti nestingherit si pe sub cozoroc in alta sala, sa vezi alt film, si tot asa, toata ziua. Nu stiu daca se intampla, dar cred ca se bazeaza pe faptul ca romanii nu prea merg la film :))). Preferam varianta torente cinema. Glumesc, huoo. Eu as face treaba asta, dar nu pot vedea doua filme unul dupa altul. Mi se amesteca personajele in cap si nu mai inteleg nimic. Ba chiar poti sa vezi filme multe total moka in varianta prezentata mai sus, daca decupezi tichete de pe pachetele de suc. Te duci si cumperi Nestea sau baterii si ai si bilet la film. Bobi se ocupa de asta. Are colectie. Doar ca sambata nu primesc. Lasa ca mergem si maine. La Wolverine. Care, in afara de faptul ca Hugh Jackman is kinda hot, si el, nu pot sa zic ca ma arde neaparat sa-l vad. Deci azi ne ducem la al de groaza. Nu stiu cum am reusit sa-l conving pe Bob ca parea de nestramutat vazandu-ma pe mine cat sunt de nestramutata in a-l vedea si mi-a promis ca nu mai vine niciodata cu mine la film ca intotdeauna mergem numai la filmele la care vreau eu. Nu-i adevarat.

Un *spoiler alert* in cazul in care nu l-ati vazut inca si vreti sa il vedeti. Story-ul e clasic. Ghost hunting in case bantuite. Cica ar fi bazat pe fapte reale. Si actiunea e plasata in anii '70. Citisem intr-un review ca James Wan, directorul care a realizat si Saw, s-a gandit bine la perioada pentru ca azi, pana sa vina ghost hunter-ul cu sculele lui de filmat si inregistrat voci obscure pe banda, copchiii ar fi filmat fantomele pe iphoane si le-ar fi postat live pe facebook transformand astfel varcolacii in victime sigure. Desi clasic, filmul e totusi original. Dar cred ca a fost influentat si de Exorcistul. Nu creaturi intunecoase facute pe calculator te muta din scaun de frica, nu prea are asa ceva, ci teama de necunoscut si suspansul. Astepti intruna sa te sperii. Si pentru ca alterneaza secventele scary cu unele funny si relaxante, tocmai cand te astepti mai putin, bau, bau. Sincer, mie nu mi s-a parut atat de infricosator, desi e incadrat ca fiind unul dintre cele mai bune filme horror ale ultimelor timpuri. E adevarat ca si eu mananc foarte iute. Dar iute pana imi dau lacrimile. Dar nu cred ca a fost numai asta. In spatele nostru era o gasca de copchii tembeli care in loc sa urle de frica, radeau ca la comedie, de ni se clatinau si scaunele, pe spatarul carora isi atarnau ei picioarele. Si ma faceau si pe mine sa rad. Si asa mi-au abatut toata adrenalina. Eu am zis de mai demult ca si copchiii astia nu-s nici ei pe treaba lor. O domnisoara in rochie alba, cu fata de fantoma rujata, se intorcea spre ei, shshsh. Si ei incepeau sa rada si mai tare. S-a lasat si ea pagubasa cand, langa, un nene a inceput sa sforaie. Oh, really?! Era si tarziu si cum vremurile s-au inversat, pijamalele se impartisera demult pentru ai mai batranii. La final, in oglinda din cutiuta muzicala ma asteptam si eu sa se reflecte vreo fantoma preumblatoare prin sala de cinema. Ca si ceilalti. Ohh, nothing...Si s-a terminat astfel filmul in niste hohote de ras molipsitoare. Nici filmele horror nu mai sunt ce-au fost odata. Zic totusi ca directorii ar trebui sa-si adapteze regia la zilele noastre ca nici copchiii nu mai sunt ce-au fost odata...:).

10 comentarii:

  1. Wolverine e slab rau, mai aveam un pic si adormeam. Si eu am vrut sa merg la asta, ma stii doar ca sunt mare amatoare de filme horror, dar nu l-am convins pe Clau ca lui nu-i plac astea. Din descrierea ta eu tot n-am inteles daca e bun de ceva. Deci merita sau nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are review-uri bune si nu-i rau. Dar in cazul meu chiar asa a fost, erau trantorii aia de copchii in spate care radeau la orice secventa si ma faceau si pe mine sa rad. Asa ca intr-un final, n-am mai inteles nici eu daca e bun sau rau. :))

      Ștergere
    2. Noi am fost acu vreo 2 sapt la Despicable Me 2 si tot asa, erau doi in spatele nostru care radeau ca prostii la orice faza. E un film dragut si cateva faze au fost amuzante, dar aia prea radeau la orice. Si nici macar nu erau copii. :)

      Ștergere
    3. Poate erau high :).
      Inainte de a ma duce la film, ma uiatsem la trailer (care e exagerat) si chiar ma asteptam la niste reactii prin sala. Dar copiii astia chiar au fost simpatici. Sunt niste secvente in film cand se incing spiritele rele si incep sa-i izbeasca pe toti de toti peretii. Radeau copiii aia de se prapadeau. Au intors totul pe dos. Ma faceau si pe mine sa rad de la final am avut senzatia ca am iesit de la o comedie. Asa ceva nu mi s-a mai intamplat :))).

      Ștergere
  2. Tztztztz tineretul din ziua de azi!!! :D
    De The conjuring am auzit si eu lucruri interesante si sunt curios daca e sau nu e asa cum se zice :D
    Btw,ultimul film "horror" care mi s-a parut oarecum interesant este "Insidious"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da pai, dara, tineretul din ziua de azi...N-ai cu cine. A fost cumva o treaba interesanta. Am inteles ca filmele de groaza pot fi vazute si altfel in cazul in care esti mai fricos din fire :).
      N-am vz Insidious, dar stiu ca e al aceluiasi regizor, deci probabil ca e fain.

      Ștergere
  3. Mai fiecare isi ia adrenalina de unde ii place :))) ca pana la urma adrenalina e cea pe care o "cautati" in filmele " pur horror ".
    Nu am nimic impotriva scenelor dure dar trebuie musai sa-mi spuna filmul o poveste altfel e plictiseala si pierdere de vreme .
    Adrenalina o iau din alta parte , deobicei cand sunt eu implicata activ :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa inteleg ca nu iti plac filmele horror...:)).

      Ștergere
    2. Cele doar horror prin definitie ... in schimb imi plac SF-urile chiar daca au scne dure ... nu scenele in sine ma deranjeaza ci faptul ca multe dintre filmele horror stau prost la capitolul subiect si constructie .
      Uite "The Thing" ...mi-a placut la nebunie ...
      http://youtu.be/F7t-919Ec9U

      Ștergere
    3. Ia ca mi-am adus aminte de ceva. De un SF cu scene dure din cauza caruia era sa crap de inima. In Bistrita, pe la pasul Tihuta, daca imi aduc bine aminte, este un hotel/castel/whatever, care se numeste Dracula. Am fost odata acolo. La subsol/beci/cripte se practica de fun(!) un cult al vapirului. Intri in beci si vezi niste tablouri mai intai, te impresionezi de ele, intri apoi si intr-o incapere unde exista un sicriu, cica acolo ar "trai" vapirul. Te impresionezi si sicriu, si de poveste, bla, bla, cand zbag, capacul cosciugului sare in laturi si iti sare Dracula in cap. Deci eu am inceput sa urlu si am luat-o la sanatoasa, dar m-au apucat si unii de picioare de prin pereti. Eram pe punctul de a face infract. Deci aia adrenalina, nu bullshit-ul asta de care si copchiii isi bat joc :)).

      Ștergere