Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 15 august 2013

Astazi este Sfanta Maria, la multi ani tuturor Marioarelor, si mie, cum sa nu, ca doar si pe mine ma cheama asa, motiv pentru care mi-am facut de cap. La propriu. Coco Chanel zicea demult ca o femeie care isi taie parul este pe cale de a-si schimba viata. Mi-a luat vorba din gura pentru ca azi, in drum spre casa, dupa ce am plecat de la lucru cu vreo doua ore mai devreme, m-am gandit in metrou ce-ar fi sa fac eu o schimbare importanta si majora in viata mea?! Cum ar fi sa ma tund ca un baiat sexi. Asa cum n-am fost eu niciodata. Ideea a pus stapanire pe mine ca o obsesie si in mai putin de doua ore mi-am schimbat, intr-adevar, viata. Acum, finally, sunt si eu mai lunga decat parul din cap.

Doamne sfinte, cand o sa ma vada Bobi diseara o sa isi smulga parul de pe picioare. Ca acum cred ca e mai lung decat al meu din cap. Daca mai taia la el, era frizerul pe punctul de a-mi scoate capul prin par. Hai, zi-i tu, Pittis, ca nu conteaza cat de scurt ai parul. Hahahahaha.


20 de comentarii:

  1. "La multi ani! Marie! si vrem poze cu tine cu parul scurt. O zi frumoasa sa ai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul rand trebuie sa fiu si eu sigura ca pozele sunt cu mine :))). Cand am ajuns la curusuri, colegii i-au zis profului ca avem in clasa un nou student. Cred ca se refereau la mine :))).

      La multi ani si tie si la toate Mariile cu palarie!

      Ștergere
  2. Happy B-Day to you!....Happy B-Day to you!.....:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudiu, nu-i my B-Day, dar sa fie primit :))). Happy Birthday si tie! :)).

      Ștergere
    2. :)) mda e mai greu cu engleza asta :P.Rectificam si o luam de la inceput...deci...La Multi Ani! :P

      Ștergere
    3. Hai ca-i la fix, vb aia, ca doar ziua asta s-a inventat pentru drojdierii moldoveni, sa mai bea un pic la Craciun, la hram, la Paste si in fiecare zi :)).

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Pozne Skiorule. O sa imi deschid o frizerie (!) si o sa imi pun noua mecla pe geam ca sa o vada t poporul :)).

      Ștergere
  4. Io nici nu cred ca te-ai tuns pana nu vad.

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani! - Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Mihaela. Si tie la fel :).
      Nu prea am eu treaba cu numele asta al meu, drept sa-ti spun, dar exista si el. lol.

      Ștergere
  6. hai sa traiesti ! si hai cu poza :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai sa traiesti si tu! O sa-mi pun poza mea de mascota ca si maica-mea s-a "emotionat". Cum ea e cu istoria familiei la zi, cica de 22 de ani nu am mai fost tunsa scurt :))).

      Ștergere
  7. A venit Halouinul mai devreme ? Ma duc sa-mi iau costumul, ne vedem duminica in Downtown.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, se poate spune si asa. Stii, de haloiun, anul acesta, ma gandeam sa ma tranform in Mowgli si se pare ca sunt pe calea cea buna pt ca aseara cand a venit Bobescu de la munca si m-a vazut mi-a zis: "Aoleu, fuck me, parca esti Mowgli!" Deci, mi-am atins scopul :))).

      Ștergere
  8. Poze Mariuca!!!! Vrem poze! Altfel iti cer sa vii sa te vad! Sa ne traiesti Marie oricum, chiar daca urarea vine cu intarziere!
    Vera

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ia mai sus. Asta ca sa nu ma pui sa vin pana in deal la tine :)).

      Ștergere
  9. Ai prins la curaj...bravo :) Mie tot nu mi-a trebuit mult sa o fac, cei drept eu cam des apelez la schimbari de asa gen :)Unica problema e ca imi trebuie vreo saptamina sa ma obisnuiesc cu noul "eu"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mi-a luat ceva sa ma hotarasc si bine ca mi s-a nazarit pe loc sa ma duc la frizerie, ca daca iar ma gandeam, iar nu ma duceam. Pt mine e ceva mai nou. L-am mai scurtat de-a lungul timpului, dar atat de scurt nu l-am mai avut de cand eram f mica :).

      Ștergere