Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 2 decembrie 2012

O venit si ora de somnic, ca se duse si weekend-ul. Si tocmai mieuna motanul ca am fugit din dormitor si l-am lasat singur ca pe-un cane. Bobescu e cel mai amuzat om serios din cati o dat planeta. Ma duc imediat, numai sa-mi fac norma si pe azi, si gata. Numai acum cateva ore ma plimbam, in pauza, prin parcul cu brazi in sir, lipiti de peretele magazinului. $24.99. Globuri am de anul trecut. De la Canadian Tire luate. (Le vedeti in poza din vitrina). Brad imi iau. Am vazut zilele trecute, tot la CT, intr-un pachet, fular, fes bleu si morcov, pentru oameni de zapada. Copii imi mai trebuie. Ca sa dau de tot in mintea lor. Mirosea a rasina si ploua a paguba, stateam pe bordura, aveam si-un suc la-ndemana, cranberry si kivi, e buna combinatia la vezica, si atat. S-a terminat pauza si atat. A venit Bobescu sa ma ia, intelesese gresit, ca termin la nu stiu cat, si umbla berbunca prin magazin, cu un panettone in brate. Imi facea cu mana.

Ieri, venise sa ma ia si ieri, dar am plecat direct aiurea, n-am mai venit acasa decat pe-aproape de miezul noptii. Ii trebuiau niste manusi, din alea fosforecente sa vada bine cand trage dungi, si ne-am dus la Walmart sa isi ia. M-a lasat in fata la Winners, ca imi adusesem aminte ca as avea nevoie, poate, de niste pulovere din alea pe gat. Negre. Iar se sparsese conducta cu omenet prin magazine. Era o coada la casa ca o cobra de trofeu. Inimaginabil. Am auzit si dulcele grai romanesc din gura unor tiganushi (politically correct ?!), la raionul de bijuterii. Cereau vanzatoarei niste mostre ca ale lor. (Pe cei mai multi, multi, la biserica i-am vazut. Prima si singura data cand am fost)...la atatea natii gramada, nu putea sa lipseasca vinerea din post :). Dupa ce am scapat, de coada, am intrat la Wendy's sa mancam un hamburger. Imi luase si mie o pereche de papuci de casa, cica erau ieftini. Dar nu-mi vin :)))). Nu stiu fratele meu alb, lumea zice ca nu-s sanatoase, dar eu adulmec fast-food-ul ca Tom si Jerry. Ma abtin, sa nu fiu de vina prea mult la judecata de apoi, dar nu pot de tot. Chicken wings, cu honney garlic sos (BBQ sau Buffalo nu-mi prea plac), large wedges, big hamburger, manc tot, cu tot cu oase. Mai ales aseara, nu-mi era atata foame cat sete cred, si in timp ce stateam la masa aia mica, cu doua scaune, lipita de geam, in locul ala care miroase atat de tare north-america, si unde eu ma simt confortabil, in dorul nimanui, n-are pretentii, e ca la popota, infulecam si innecam totul in bulbucii cu acid mult ai lichidului, la fel de nesanatos, din paharul mare cartonat. Si povesteam cu Bobescu. Mancasem repede de ma durea si stomacul live...Bagam un film? Eram aproape. Aveam si niste tichete de care facuse rost Bob de pe la cineva de la el de la munca, cica avea smenuri pe la Cineplex si face usor rost de ele, sa-i mai dea; am platit doar unul. Ca nu se face sa faci abuz. $10.99. Ieftin ca braga. Ne tot chinuiam de ceva vreme sa vedem Skyfall si nu prindeam loc. Fara nicio gluma. Cand ajungeam noi era sold out. Aseara am avut noroc. Dar si acolo era rupere de nori. V-am zis, de cum da vremea "calda", se duc cu totii, si noi cu ei, ca ratele la balta. Inotam si prindem muste. Rup magazinele, rup cinematografele, nu gasesti locuri de parcare pe nicaieri.

Cam asa. La gramada. Trec zilele unele dupa altele. 

15 comentarii:

  1. la cat de mare e canada aia, tot aglomerati sunteti !?!!!...ce bizarerie !?....mda, viata in canada se invarte in jurul catorva orase mari si aia e...!...

    RăspundețiȘtergere
  2. Viata in Canada nu se invarte! Merge inainte ca inainte era mai bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai mult ma bucur ca nu a mai postat alienata aia de Elena Mihai, cica ea e canadianca....imi vine sa rad cu coooru meu bombat !....Sper sa ramana in greva postarilor muuult timp de acum inainte !

      Ștergere
    2. Ce ne-am face fara fani ? :))) Si eu te iubesc Roxana ! :)))

      Ștergere
  3. mowgli, da ` de ce nu cumperi tu un brad direct din padure? iei bobi din dotare, cauti o ferma pe aproape, iesiti la o iarba verde (ca zapada cam putina) si jos pomu`... eu astept sa ninga farst. pana atunci shed la shemineu si ascut toporu`... daca nu stii unde, va iau cu mine, ca nici eu nu stiu ... inca.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-mi dau seama daca vorbesti serios sau nu :).

    RăspundețiȘtergere
  5. Fran , vorbeste serios :)) crede-ma ca nu e fun mai mare decat sa mergi sa ti-l tai tu , sa il aduci acasa si sa te asezi in fata unei cani de vin fiert si castane coapte :)
    Partea cu ascutitul toporului e made in Chrislord :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ihi.... si castanele le spargi intre bucile alea grase alea tale, Eleno !...

      Ștergere
    2. O zi buna si la tine ...:))))))

      Ștergere
  6. Anonime, daca te mananca in coor de Elena, baga-ti deshtul adanc intre buci si apoi il treci prin guritza. Iar dupa ce mai partzai pe gura, sparge-ti si castanele alea intre falci.

    Exagereaza ea Elena despre Canada, dar nu o intrece pe Tzipi in exagerari nici la piciorul broastei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. s-o pupi in cooor pe Elena ! v-a pus in cooor Tzipi pe astia care tineati ascuns dumele despre cacanada !...pribeagule !...

      Ștergere
    2. Anonime 10:06 iar tu sa o pupi direct in coor pe Tzipi - idola ta.

      Ia zi, berbecule, ce zici ca ti-am ascuns noi tie despre Canada?

      Am zis noi cumva ca aici totul este perfect, cald si bine ca la tropice, ca toata ziua nu muncim, ci huzurim la mare, la soare la fetite goale, si ne umflam de fructe exotice culese direct din cocotieri, bananieri?

      Aud? Ia raspunde tu inteligent, fara sa-ti versi veninul pe altii din cauza neputintei tale.

      Ștergere
    3. da, tu cine esti ca sa iti pot soune daca ai spus sau nu ai spus ce ai zis cand ai zis...! tu nu existi, esti un pixel sau o pata pe blana unui tigru !....fa-ti blog si spune acolo ce si cum !...

      Ștergere
    4. Iar tu Anonime 15:07 esti doar un paduche cu blog tembelizat de atata filosofie :)))))

      Ștergere
  7. Vezi ca Fran e prietena cu Elena, care i-a trimis leustean!...asa ca...aveti grija cu cine va puneti !....

    RăspundețiȘtergere