Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

miercuri, 5 decembrie 2012

Eu am niste flori in casa, care-s foarte cersetoare. Cand li-i a bea apa, isi pleostesc frunzele si stau amarate, desi cred ca se si alinta, numai sa-mi faca mie in mila. Li se lasa frunzele. Si de remusca(t)e, iau stropitoarea, am una verde, din plastic, si incep a le uda la rand. Daca le e sete cersetoarelor, le e si celorlalte. As vrea sa fiu si eu o planta cersetoare. Sa stau toata ziua pamant, in ghiveci, sa ma lafai la soare, sau macar la caldura de la calorifer, sa cersesc unuia sa ma ude si sa ma rasfat in desisul meu. Atat. N-ar fi frumos? Ar fi mai frumos oricum. N-am chef de nimic, scutiti-ma. Am intrat iar in paragina. Ma duceam dimineata spre metrou, si ma simteam pe cuvantul meu, literalmente, imprastiata, in toate partile. Parca mergeam inainte si eu dupa mine. Intelegeti cum? Abia asteptam sa ajung in tren, sa ma asez, sa ma adun, ca pe faras. Nu stiam de unde sa ma iau si unde sa ma pun. Nu m-am pus nicaieri. Ca n-am prins loc. E aglomerat, ca plecam cu totii laolalta, sa ne intretinem datoria degeaba si ma tineam cash (cash, cash) de-o balustrada in timp ce-o indianca, avea un punct negru in frunte, isi tot cerea scuze ca ma inghesuia in aia de dormea pe scaun. Cand cad de la balcon, eu dau vina pe toata nebunia asta. Care?!...Ca de la ea mi se trag toate. Nu mai vad bine in fata ochilor. Imi vine sa-mi bag...

Am fost si bolnav, si mai sunt, bine ca am reusit sa fac rost de niste pastile de la cineva, antibiotice, da, de Romania, si n-a trebuit sa mai bat drumul anapoda pe unde nu-i cazul si nici chef n-am. Si oricum ma dreg cu cranberry juice. Mi-a luat Bob natural. Pe cuvantul meu, zici ca-i bors. Imi face gura punga. De aia, sunt si acra azi. Parca beau lamaie stoarsa, cu tot cu coaja. Vitamina C. Oricum, asta e, cum altfel? Oricum, tot e bine ca e rosu, ca vinul rosu. In loc de vin rosu. Ca cica n-am voie. Si bat paharul cu merisor azi, la 9 ani de cand l-am cunoscut eu pe Bobi si ne-a lovit sageata lui Cupidon. Ce mai trecu timpu', mama, mama...eram studenti in anul 2, in primul, de fapt, ce zic eu aici, si prin camine bantuiam cand la unul, cand la altul. Nu stiam pe unde sa dormim mai bine. S-a nimerit atunci sticla pe mine...Era jocul ala de betivi cu o sticla de-o invarti. De la o sticla ni s-a tras, la o petrecere de camin, toti "luati", la o colega in chirie. Si mai era o sticla. Pepsi albastru. Aparuse atunci. Si am ramas ca atunci, chiar daca la mii de mile si ani mai tarziu. Si mai era Enrique Iglesias, maybe or let me be your hero, en vogue.

Lumea zice ca in Canada casniciile se destrama. Am auzit asta si din gura unuia caruia i s-a si intamplat. De parca ar exista vreo legatura intre una si alta. Nu stiu, la noi e invers.

28 de comentarii:

  1. Multi ani impreuna si sa te faci bine cat mai curand. Daca mai ai nevoie de antibiotice poti sa-mi ceri ca am vreo 3 cutii de Augmentin aduse de soacra-mea vara trecuta si sunt inca neatinse. Cred ca nu mai au mult si expira. Lavinia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-mi dai si mie o cutie, daca tot ai :))).

      Ștergere
  2. La cat mai multe aniversari impreuna ! Cu drag ,S

    RăspundețiȘtergere
  3. Francisca, din cate ne pove tu, te-a lovit o infectie urinara, nu?
    Si eu o patesc din pacate destul de des.
    Ti-as scrie ce ma mai ajuta pe mine, dar nu asa in public.

    Ai grija de voi ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De aia nici nu ma complic cu doctorii. franmaria911@gmail.com

      Ștergere
    2. Casa de piatra si nu uitati "your home is where your soul is" :)

      Ștergere
  4. La Multi Ani tie si lui Bobi!!! Ai grija de tine si baga vitamine! Pupici, Alina

    RăspundețiȘtergere
  5. doctorul e pe gratis, antibioticele pe asigurarea sotului vor costa cativa dolari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai stiu, ca am mai fost pentru aceeasi situatie cu ceva timp in urma.

      Ștergere
    2. pai spune-i doctorului ca faci repetat inf urinara si roaga-l sa iti dea 2-3 refiluri pe reteta

      Ștergere
    3. Hmmm, despre chestia asta nu stiam. Bine ca mi-ai zis. Mersi :).

      Ștergere
  6. La cat mai multi ani impreuna Fran!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multi ani inainte! si sa fiti fericiti. Sper sa te faci bine cat mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  8. e astenia de iarna... si la mine tot de la o sticla... o sticla de votca.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acum, ca venii si eu, am dat drumul vartej la comentarii si va multumesc si pentru griji, si pentru urari, mersi, sunteti voi draguti, dar eram cam dusa aseara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi am moderat totul ca umbla un turbat pe aici nevaccinat. Musca si face foarte urat :))))

      Cand vad din astia, imi vine sa ma las de meserie. Ma apuca instant greata, pe cuvant.

      Ștergere
    2. Nu ceda, rezista !...fii o femeie puternica !....asa e viata cu bune si cu rele (sau adevaruri), ca si Canada cu bune si rele (mai multe rele, conform lui Tzipi)....see you later aligator !

      Ștergere
    3. Asa si ce, aligator, ce treaba are una cu alta? Ce zic eu si ce intelegi tu, ca de exemplu.

      Ștergere
    4. Cand pui intre paranteze "adevaruri", imi sugerezi ca ce? Ca ma supara? Daca tot esti pe aici si nu stiu de ce, afla de la mine ca mi se cam indoaie de ele. Ca nici nu le stiu, poate le stii tu, dar inca nu le-ai zis ca sa le afle si altii.

      Scrii din Romania si ne povestesti la toti ca aici e asa si pe dincolo. In numele tuturor, iti multumim pentru informatii. Esti ok acum?

      Ștergere
  10. Felicitari Fran si cat mai multe aniversari! Sa stii ca si eu simt invers de cum zice lumea de cand am venit aici ca ne avem numai unul pe celalalt si tot sprijinul primit din partea lui il face sa creasca enorm in ochii mei.
    Nu mi-ai mai spus daca ai primit cartea aia pe gmail.
    Sa te faci bine repede!
    Pup!
    V

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am facut deja. Nu-i drac mort si nici rata inghetata :). Da, primit. Mersi :)

      Ștergere
  11. Mowgli, turbatul ala care zici ca umbla pe aici, lasa-l pe mana mea. Am eu cuvinte ”dulci” pentru el. Fa-mi placerea asta ca abia astept... Eu banuiesc ca este fara sex, adica nefootoot(a) si de aia latra, e pervers(a)...

    Sanatate si virtute... :)(:

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci, n-am nicio problema sa se contrazica toti care si cum or vrea si sa ma contrazica in egala masura. Dar cand alta treaba mai buna nu are de facut unul decat sa-si piarda vremea luandu-ma in caruta pe blogul meu, pe care btw, nu stiu de ce il citeste, ma iau nervii. Si m-a si prins intr-o perioada nepotrivita.

      Ștergere
    2. da, no, lasa-l sau las-o sa posteze! adauga sare si piper la blogul asta !doar din asta e viata facuta , de ce nu ari fi si blogul tau la fel !....ciao !

      Ștergere
    3. Tie-ti place mancarea prea sarata? Mie nu. Nu o pot manca.

      Ștergere
  12. Bafta fata pe mai departe . Si eu aniversez pe 12 5 ani de Canada :)) Nu stiu cand au trecut .
    Incearca Cranberry sub forma de capsule .|Sunt mai concentrate si mai usor de suportat daca nu iti place gustul fructelor .
    Casniciile care se destrama sunt cele de paie ...Oricum le-ar fi suflat vantul candva ... Cauza nu are nici o importanta .

    RăspundețiȘtergere
  13. Am si capsule. Nu e niciun bai. De fapt, ma duceam azi la doctor la o adica, doar ca aseara il trimisesem pe Bob la farmacie ca ma simteam ca dracu. Intre timp sunasem pe cineva sa ma indrume spre niste neatibiotice potrivite ca sa ii transmit prin telefon ce si cum, dar mi-a zis ca are remediu, si se si pricepe, ca e pe meserie. Atata tot.
    Pai la multi ani, dara! :)

    RăspundețiȘtergere