Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 20 decembrie 2012

2012 pe foarte scurt

Asta e cea mai buna perioada din an sa faci daruri sau sa iti faci daruri, si mai bine, decat sa astepti pe altul, mai bine i-o iei tu inainte. Eu, dupa atata absint, nu am ce sa va spun. Foarte trist! Numai am fost la munca si m-am culcat. Dar nu-i bai, ca mai fusesem si pana acum, doar ca acum a fost diferit. Niciun bai, din nou, bine ca a trecut si declar ca de azi am intrat in vacanta. Yuhuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

Nu mai iau niciun brad, n-are rost, nu-l las singur in casa ca plecam sambata la drum, sa fiti pe faza ca pun poze facute cu noua mea scula pe care intentionez sa mi-o daruiesc de Craciun. Asa ca, Mos Craciune, hai valea!

Nici nu am ce sa va mai zic, pai normal, toata lumea are cu ce se lauda ca pe la ei o dat cu zapada, o facut hurus, pe la noi nicio treaba. M-am gandit astfel sa fac o retrospectiva (asa se face la sfarsit de an) un album scurt, scurt al anului 2012. A fost un an full. Pozele sunt minunate, iar momentele surprinse au fost si mai si. Multe dintre poze au fost facute in compania unor oameni pe care tot anul acesta i-am cunoscut, dar din ratiuni ce tin de intimitate, eu nu public poze cu alte persoane. Si or mai fi fost si altele, dar n-am mai avut rabadre sa le caut. Pe langa toate acestea, s-au intamplat si multe altele, "frumoase", carora insa nu le-am facut poze ca nici nu aveam de ce. Memoria e incredibila si ne ajuta. Ca sa putem suporta mai usor trecutul, ca sa putem astfel merge mai departe, tine minte doar ce trebuie. De-acu' sanatosi sa fim si sa privim cu indulgenta la ce ne va mai rezerva anul viitor cand vom si aplica actele pentru cetatenie.


................
...si cu toate acestea, mie tot mi-e dor de Romania (mea)...

8 comentarii:

  1. sarbatori fericite !
    sa fiti fericiti si sanatosi !


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel, Skiorule! Numai sanatate si voie buna si voua, de la Toronto spre Moncton :).

      Ștergere
  2. Foarte frumoase pozele si locurile prin care au fost facute!
    Bradul se pare ca s-a mentinut chiar daca a stat atata timp acolo pe balcon :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si cu toate astea si mie mi-e dor de Romania mea draga,dupa... 5 ani.

    Craciun linistit si An Nou cu sanatate!
    Adriana.

    PS:Permite-mi sa-i urez Sarbatori fericite si numai impliniri si doamnei care scrie sub pseudonimul "skiorul"(la ea pe blog nu pot sa public mesaje,nu-mi aduc aminte acum din ce motiv).

    RăspundețiȘtergere
  4. Hey, cascada aia mica unde este ? vreau si eu sa ajung acolo ??

    RăspundețiȘtergere
  5. Hey, e undeva pe langa Hamilton. Nu e numai una. Sunt mai multe. Locul e minunat vara. Am fost o singura data, dar ma mai duc la anul. Acum am uitat complet cum ii zice exact locului, dar o sa sun un prieten :) si iti zic.

    RăspundețiȘtergere