Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 16 octombrie 2012

frunze de artar (III)

But I feel I'm growing older...na, ni, na, ni, na, ni naaaaa... De cand am venit de la munca sunt intr-un mood din ala de frunze de artar tomnatice, de fapt, ca de-o perioada incoace....In astfel de timpi Canada e raiul pe pamant, pamantul e raiul. Sunt un dement, vorba cuiva. Cand cu curu-n sus, cand cu el de pamant...Tre sa plec si la cursuri, si nici n-am invatat. Si nici nu invat, ca imi vine sa ascult numai deeply autumn falling leaves lyrics. Punandu-mi, de cutuma, hachitele pe seama hormonilor sau a unei labilitati de om rasfatat de viata, cred ca mai degraba de la vreme mi se trage. E atata liniste in frunzele acestea, so feel the autumn rain, ca nu te poti opri sa n-o asculti ca sa asculti de ea. Ce griji am eu?...Am visat asta noapte ca mi-a murit cineva, mama. Din cauza lui, a visului, m-a intepat toata ziua, printre zimtii de la cutit, cu care tai pungile cu salata, un acut sentiment de vina. ...Cosmar din ala de-ti ramane in cap toata ziua si incepi sa faci tot soiul de conexiuni tampite cu telefonul primit de Bobi la munca pe nv. Pe noi nu ne suna nimeni aiurea, in ore nepotrivite, de acasa, tocmai de aceea. Mi s-a intamplat de cateva ori sa ne sune de acasa, contra fusului orar, si primul gand a fost cel rau...Departarea...Vi s-a intamplat vreodata? (Apropo de postarea anterioara, e o carte f tare, Porecla se numeste. Descrie povestea unor imigranti indieni, daca imi aduc bine aminte, in SUA. Povestea se petrecea in alta perioada, atunci cand era informationala nu atinsese cotele de astazi si imi amintesc cum scria autoarea ca telefonul nu suna pe atunci, de acasa, decat foarte rar si atunci doar ca sa aduca vestile proaste, receptorul fiind ridicat numai cu teama). Interesant, oricum. Alte vremuri, aceiasi noi.

PS: Am revenit la realitate. Scriu din sala de curs, in pauza, in loc de biscuite. Photoshopez. Nici de aici nu ma dezlipesc de voi :). Sunt cu pluta. Dar cine a zis altceva?! Is un dement.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu