Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 26 iulie 2012

yuhuuu!

Azi dimineata cand m-am scuuuuulat, cu greu ca a plouat az' noapte, eram cu capul de nervi. Trebuia sa am si am si avut doua interviuri prin telefon de la doua companii. La ore bine stabilite, atat cat sa stai cu ochii pe telefon ca atunci cand bate gong-ul sa ridici receptorul. Incantare maxima, nu-i asa? De unde, ajunsesem in stadiul in care aveam impresia ca nu se mai termina odata. Cand se terminaaaaaaa? De aproximativ doua saptamani, nu chiar, dar cam asa, am vorbit despre mine la telefon cat n-am vorbit in toata viata mea, in afara de blog, bineinteles :), ca aici am zis si mai multe. Am avut si cate 3 interviuri pe zi, zilnic. Nu exagerez cu nimic, nu mananc ciuperci, chiar asa a fost. Daca nu m-ar fi sunat nimeni in perioada aceasta, as fi spus ca nu m-a sunat nimeni. Dar nu a fost cazul. Sa explic o situatie in care sa se deduca de ce atatea telefoane. Pentru ca, de exemplu, daca am lucrat cu un recruiter pe un job, in primul si in primul rand, am avut interviu cu el. Apoi cu managerul recruiterului in functie de care se decidea daca CV-ul meu merge mai departe la angajator. OK, se decidea, imediat urma un interviu cu angajatorul. Initial, unul la telefon si abia apoi daca era cazul, face-to-face. Si nu era vorba despre doar o pozitie pe care aplicasem, intr-un singur loc, erau mai multe, si, intre timp, si alte noi telefone. Eram, deci, in acelasi timp, in mai multe stadii de interviu. Nebunie. Dar totul e bine cand se termina cu bine, si cu atat mai bine ca se termina atunci cand deja nu mai ai cheful si starea de a mai continua. Am luat un job. Am un raspuns neoficial, saptamana viitoare va fi oficial. Si, intre timp, alte interviuri in derulare. In toata aceasta perioada, important a fost pentru mine sa vad ca lucrurile se misca. Poate totul s-a datorat atitudinii mele absolut "jem'enfiche"-iste din ultima vreme. Aveam buna-dispozitie necesara si un feeling ca rezolvarea "problemei" e o simpla chestiune de scurt timp. Va povestesc eu mai multe, dar acum ma duc sa beau! :)

4 comentarii:

  1. Vorba ardeleanului....No vezi ase :)), felicitari si bafta

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari!! astept detalii:-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! vezi ca se poate....bafta si weekend placut.

    RăspundețiȘtergere