Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 27 iulie 2012

Gata, e oficial, sunt din nou om al muncii! Tocmai am fost felicitata cu un "Welcome Aboard!" din partea firmei. Deci, am job. Voi lucra la o companie mare, la departamentul lor de Bilingual CSR :). Sunt mai happy decat ieri cand aveam doar un raspuns neoficial. Sincera sa fiu, nu ma asteptam nici eu ca la fix o luna dupa ce am plecat din partea cealalta sa imi si gasesc de lucru. Acum, ce sa zic, foarte bine pentru mine. Ce a fost a fost, ce va fi va fi, dar va fi mai bine si tot inainte. As vrea sa revin cu un rezumat al experientei mele canadeze de pana acum, ca asa cum a fost, a fost toata cap-coada foarte interesanta, cel putin pentru mine, si am evoluat pas cu pas, exact ca un imigrant care se respecta :)). V-am pupat pe toti!

9 comentarii:

  1. Vezi ca zicala aia care ti-o zicea toata lumea, eu nu ti-am mai zis-o ca deja era scrisa de cateva ori, ca un sut in fund e un pas inainte.....nu credeai. Bravo, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Congratulations Fran! I think it's awesome to be able to do your job in two languages. Well, you're actually tri-lingual :) Imi amintesc cind scriai cum te dureau picioarele la inceputul jobului anterior si imi pare bine ca ai scapat de asta.

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, la inceput m-au durut, apoi m-am obisnuit si n-am mai avut treaba. Treaba a fost ca nu numai cu asta m-am obisnuit, ci cu toate celelalte :).

      Ștergere
  3. Congratulations Fran! It's awesome to be able to do your job in two languages. Well, you're actually tri-lingual :) Imi amintesc cind scriai de durerile de picioare la inceputul jobului anterior si ma bucur ca ai scapat de asta.

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari, cred ca nu mai trebui sa zicem...ti-am zis noi ca o sa gasesti ceva mai bun :P

    P.S. Vei vorbi si franceza la job?

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari!!!! Trebuie sa te urmez si eu neaparat!
    Vera

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vera, draga mea, bafta cat incape ca si de asta avem nevoie cat caru'!

      Ștergere