Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 28 iulie 2012

Dupa ce am ratat o excursie la African Lion Safari, langa Hamilton, ca am ramas cu franele in drum si nici nu ne-am dat seama, ne-am dus sa ne racorim, si de ciuda, la baia populara. Toronto e impanzit cu piscine gratuite - cel mai bun pret :), unde poti merge linistit intr-o sambata ca asta sau chiar o ora dupa terminarea programului de lucru, in timpul saptamanii. Avem prieteni cu piscina deasupra capului, pe bloc, la terasa, o bere, data viitoare om merge la ei, chiar in seara asta haha, dar am vrut sa le testam si pe astea in aer liber, sa ne obisnuim cu apa. M-am dus cu Bobo la cea mai apropiata, vreo 3 km de casa, 3 km, adica un pas de furnica. Si maine cred ca mergem iar.

2 comentarii:

  1. si pe ce drum ati ramas cu franele?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu in copac :)). Nici n-am apucat sa plecam. S-a dus Bob de dimineata sa schimbe uleiul si a aflat ca placutele de frana (nu ma intreba mai mult ca nu ma pricep) sunt praf si trebuie schimbate. Iar asta a facut sa se intarzie treaba cu 4 ore si noi sa nu mai ajungem nicaieri. Asta a fost tot :).

    RăspundețiȘtergere