Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

duminică, 27 martie 2011

semne de intrebare si puncte de suspensie

Georgiana mi-a aratat azi cum se vede Oceanul langa Halifax
Azi mi-am selectat programele tinute de biblioteca, programe la care ma voi duce toata saptamana viitoare, am sondat din nou terenul minat al scolilor (apropo nu-s nici pe departe la fel de scumpe ca in SUA pentru cei care locuiesc in Canada), am facut mancare romaneasca si multe prajituri. Am devenit experta in facut prajituri de cand am ajuns in Canada. Cand eram in Romania faceam foarte rar pentru ca nu aveam deloc timp. Acum am timp. Si ce-mi pot eu dori mai mult decat timp si-o viata linistita? Ma mai zbuciuma uneori unele ganduri, care zac in mine ca o infectie...si rabufnesc cateodata de ma sperii si eu de puterea lor...Ca sa fie bine trebuie sa le dau tratamentul potrivit, sa fiu deschisa in fata doctorului, sa nu-i ascund nimic...Ma gandesc ca asemenea ganduri apar in momente de rascruce, atunci cand un copil constata ca e, de fapt, un om mare si trebuie sa ia decizii de om mare. Toata presiunea ii apasa pe umeri, pe cap, simte ca il lasa picioarele, ca se indoaie sub povara. Si nu mai rezista! Dar dincolo de zbuciumul interior, de inside struggle, este un om pasnic, normal, care-si face cumparaturile dimineata si-si pregateste seara patul pentru refreshul de a doua zi. Un om simplu, care, la fel ca si cel complicat, iubeste, ignora, se enerveaza, se calmeaza, rade, plange...Si cand ma gandesc ca acest zbucium nu-i, de fapt, decat o furtuna intr-un pahar cu apa! Sau e, mai degraba, epicentrul unui butterfly effect?...
Asfintitul la Peggys Cove, langa Halifax. Georgiana mi-a zis ca localitatea are doar 37 de locuitori permanenti
Oamenii sunt diferiti si inteleg sa-si puna problemele si sa si le rezolve in mod diferit. Daca pentru unii realitatea e usor de vizualizat, decorul fiind doar alb sau negru, pentru altii, in categoria carora ma incadrez si eu, realitatea are mii de nuante. Nuante care se intrepatrund pana la confuzie. Primii nu-si pun intrebari care sa nu aiba un raspuns matematic, pentru ei nu exista intrebari fara raspuns, pentru ceilalti, in categoria carora ma incadrez si eu, totul e un semn de intrebare, nu exista punct, cel mult puncte de suspensie...Intrebarile complica existenta. In realitate, ea e atat de simpla... Care sunt mai castigati? In acest domeniu nu exista castigatori si perdanti, eventual, niste premii de participare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu