Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 26 martie 2011

note 3

Cand mi-am verificat dimineata FB, mi-a sarit in ochi o poza cu ditamai coada facuta de niste romani la deschiderea/lansarea H&M in Romania. Atata manelism rar mi-a fost dat sa vad. Am vazut azi si aici o coada: la iPad 2. Adevarul e ca le inteleg nevoia. In metrou nu-si ridica ochii, nu-si scot urechile din gadget-urile lor. Addicted to.

Un amic din Romania m-a intrebat la un moment dat: daca ar fi sa te intorci, ce ai incerca sa faci in Romania din ce ai vazut in Canada si la noi inca nu exista? Lasand la o parte faptul ca e prea devreme pentru o astfel de intrebare, dar si faptul ca nu m-as intoarce, pe mine m-a impresionat existenta in numar foarte mare a cursurilor, de mai lunga sau mai scurta durata, de creative writing. Cred ca asta as inventa acolo. Nu acum, dupa ce as invata mult ca acum nu stiu nimic."Writing is hard and writers need all the help and honest encouragement they can get. Pound was a writing teacher for Eliot, Williams, Hemingway (Hemingway was taking instruction from Gertrude Stein at the same time), Yeats, and dozens of lesser-known poets and fiction writers. In turn, Yeats - by Pound's own admission - became Pound's writing teacher in later years. Nothing odd about this. If they're any good, creative writing teachers are always learning from their students." - Raymond Carver (unul dintre cei mai mari scriitori americani de short stories)

Cred ca am mai notat pe undeva diferenta dintre omul care iese sa-si cumpere hartia igienica si cel care nu face un pas dincolo de pragului casei lui. Am primit ieri un sfat: "Tu, copila, accepta sfaturi doar din partea celor care au macar experienta zburatului cu avionul".

Rautatea gratuita (cu manifestarea concreta - strambatul din nas) este, in general, apanajul prostilor. Desi e la indemana oricui, numai prostii fac abuz. Restul o controleaza.

3 comentarii:

  1. Oare cum se numeste "manelismul" in Franta? http://www.youtube.com/watch?v=A8_b5Z5_k5c (Inauguration of the first H&M store in Toulouse, France.
    La ce disperare e in clipul asta, ai putea crede ca Romania e patria bunului simt.
    Si, ca sa nu zici acum ca doar in Europa sunt manelisti sau ca aia din Franta erau tot romani, uite ca si prin Canada se poarta coada la haine, nu numai la Ipad-uri: http://www.youtube.com/watch?v=waVCfvSG4hk.

    Personal consider ca ai gafat, mai ales ca tot in acelasi articol ai pomenit de "rautate gratuita". Astept sa-ti treaca entuziasmul plecarii si sa devii obiectiva si corecta.

    Numai bine,
    OZT

    RăspundețiȘtergere
  2. Manelismul e si de-o parte, si de alta. Si aia care stau la Ipad-uri sunt la fel de cretini ca si cei care stau la haine. Si aici se calca lumea in picioare atunci cand sunt reduceri...Nu am zis ca ar fi unii mai breji ca altii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iar in ceea ce priveste rautatea, pai si eu sunt rea, a dracului de rea, deci vorbesc din experienta proprie. De gafat, gafez mai in fiecare zi, eu sunt un amator :)). In ceea ce priveste obiectivitatea si corectitudinea, pe site-ul asta sunt subiectiva, dar nu incorecta :)

    RăspundețiȘtergere