Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

miercuri, 30 martie 2011

muzicanti.

Iata ce muzicanti! Mie imi placeau si cei de la noi de la metrou, din Piata Unirii, si cei care cantau in Piata Universitatii. Cei de acasa erau cu Ducu Bertzi & staff. Acestia sunt un pic diferiti si canta mai cosmopolit. In anumite statii, anumite natii. Mexicani, spanioli...astia mai saltareti din fire. Dar nu numai. Asteptam pe cineva la Main Street, a doua statie dupa Victoria Park, a mea, si chiar m-au rascolit cu o muzica domoala, numai buna pentru starea mea perpetua de somn :)).
Oricum, eu il prefer pe vecinu'. Acum cateva zile alerga prin fata unui magazin si i-au cazut cutiile de bere din rucsac. Dar e un baiat simpatic. Si face cu ochiul cand saluta.
Acestia latrau. Despre milioane rapide. Era imbulzeala la ei de abia am reusit sa fac poza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu