Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 26 martie 2011

leapsa de la Ruxi :)

Am primit aceasta leapsa de la Ruxi. Deci Rux, iata raspunsurile mele la intrebarile tale.

a) Ce carte ati alege sa deveniti? Ce carte v-ar placea sa recititi din nou si din nou si din nou?
"Iubita locotenentului francez" mi-ar placea sa recitesc si o voi face.

b) Considerand ca nu se mai pot tipari carti vreodata, vietile diversilor oameni devin ele insele legende, epopei si drame recitate. Viata dumneavoastra ce ati dori sa fie?
O carte pentru copii.  

c) Cat de departe ati merge pentru cuvantul scris? Considerati ca sunteti acum 4-5 secole, exista inca dansuri si muzica si cantari si povestiri si toate cele, doar scriitura nu. Cat de tare v-ar lipsi?
Mie imi plac si audiobook-urile :)). Daca viul grai nu ar lipsi, nu cred ca m-ar afecta foarte mult decat in masura in care as simti ca vreau eu sa scriu cu manuta mea si ca nu a inventat nimeni tiparul pana atunci. Sau stiloul si foaia de hartie. Eu, personal, nu cred ca as fi in stare sa le inventez ca nu ma duce mintea la inventii revolutionare si utile pe deasupra :)

d) Daca v-ati transforma ACUM in carte, cate pagini ar avea si ce ar fi?
Ar avea 100 de pagini, nu mai putine, ca sa nu para lucrare de licenta. 100 de pagini complet goale. Ca sa dea lumea pagina cu pagina si sa se intrebe mereu ce oi fi vrand sa zic nezicand nimic? :) (Exista o carte cu pagini goale, nu-s originala).

5 comentarii:

  1. Trebuie neaparat sa citesc si eu "Iubita locotenentului francez" :) E pe lista...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe, legat de raspunsul la prima intrebare si eu sunt pe aproape....ati citit MAgicianul? Acelasi autor :P

    Clau

    RăspundețiȘtergere
  3. @Clau: Eu da. Intai Magicianul, apoi Colectionarul, apoi Iubita locotenentului francez, apoi Copacul si tot asa tot, ca nu ma mai saturam de el :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Clau, tu in ce stadiu esti cu dosarul de emigrare?

    RăspundețiȘtergere
  5. In stadiul in care deja mi s-au lungit urechile ca la hepurele de pasti de la atata asteptare :D.Inca astept primul plic oficial.Si dupa aia alta asteptare pt interviu si tot asa.Sper sa pun piciorul acolo la voi in Torontesti undeva in jurul oct-dec anul asta.
    So.....waiting is my middle name :P

    Clau

    RăspundețiȘtergere