Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

luni, 28 martie 2011

you will never know.

Cand eram eu un mic ziarist in Romania, am cunoscut intr-o deplasare la Sighisoara un mare ziarist american. Eu am mers la o ferma pe sistem bio sa fac un reportaj, iar el facea acolo voluntariat. Am vorbit zilele trecute cu el. Parintii lui sunt canadieni si el cunoaste Canada ca pe podul palmei. Poate, deci, sa-mi ghiceasca viitorul pe aici. Cand l-am cunoscut, prin 2009, habar nu aveam eu pe unde ma vor duce drumurile.
Pe Georgiana am cunoscut-o in Canada. Din vorba in vorba am aflat ca a locuit aproape pe aceeasi strada cu mine in Bucuresti, cam in acelasi timp. Poate am calatorit impreuna cu 41. Stiam amandoua pe de rost cersetorii de serviciu din tramvaiul groazei.
Si cica lumea asta-i mare...Deal cu deal, daramite om cu om...you will never know...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu