Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

joi, 31 martie 2011

dupa 5 luni.

Dupa aproape cinci luni in Canada:

- am invatat sa nu ma supar atunci cand diversi angajatori ma refuza. O fac politicos si macar pentru asta ii iert. Paradoxal, fiecare refuz poate fi un pas inainte, din fiecare refuz am invatat cum as putea fi mai putin refuzata la urmatorul refuz.
- am inteles ca atitudinea e mama intelepciunii. Atitudinea tine loc de intelegenta. Atitudinea e inteligenta.
- am vazut oameni calmi la ghiseuri, oameni care au rabdare atunci cand le spui ca esti un imigrant care nu stie prea multe. E mai inteligent sa-i tratezi de jos pentru ca ca ei sa te trateze de la egal la egal.
- am inteles ca esti singur printre cei multi ca toti ceilalti, de altfel, si ca nu exista zane cu bagheta, doar balauri cu capete. 
- invat sa am rabdare cu mine. Sunt un om impulsiv, intotdeauna am fost, dar trebuie sa-mi stapanesc impulsurile gratuite pentru ca ele nu-mi pot aduce nimic cu pret.
- am deschis ochii mai larg. Lumea e cu atat mai mare cu cat ochii si inima sunt mai deschise.
- am inteles ca de oameni marsavi nu voi scapa niciodata. Acestia sunt oameni fara scapare. Iar de un om bolnav nu poate sa-ti fie decat mila.
- am invatat ca mentalitatea creeaza constiinte si ca drumul cel mai bun e cel pana la capat.

Prin urmare, n-am invatat mare lucru. Doar traiesc o experienta. Despre care voi continua sa vorbesc. Si o voi povesti asa cum este ea. Sau asa cum o vad eu si cum o traiesc. Subiectiv. Cu bune si cu rele, cu bucurie si cu disperare. Dincolo de orice judecata exterioara pentru ca fiecare e liber la opinie. O opinie pe care eu nu vreau sa o cunosc.

De saptamana viitoare voi merge la hotelul de care povesteam cu ceva vreme in urma. Daca voi trece de interviu. E un hotel mare. La fel ca orice experienta. Ma voi imbraca frumos (cum cere eticheta).
In rest, ma voi ocupa in continuare de ale mele. De cele pe care le inteleg cel mai bine. In plus, pe aceste pagini virtuale, voi incerca sa inregistrez cu acuratete cat mai multe date - folositoare, poate, mai tarziu. Sau nefolositoare.

3 comentarii:

  1. Bafta maxima la interviu! Iti tinem pumnii :).
    P.S. Intr-adevar, lumea este cu mult mai mare si mai frumoasa decat credem sau vrem noi sa credem ca este.Nu trebuie decat sa deschidem ochii.Si inima :)

    Clau

    RăspundețiȘtergere
  2. Tin pumnii stransi, Mowgli! Important este sa ramai increzatoare ca de suturile in fund nu scapam prea curand.... Imbratisez c u drag,

    Bubbles

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa, Bubbles, ca de aia e frumos totul. Daca ar merge totul prea bine din prima ne-am si plictisi :)). Cat despre interviuri, mersi si tie Clau, sa tot fie inainte. Fie ce o fi, mare lucru :)

    RăspundețiȘtergere