Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

vineri, 25 martie 2011

din viteza

Revenindu-mi din episodul de nebunie, care ma apuca uneori, m-am dus azi sa-mi iau mijloc de propulsie urban. Miscarea face bine la creier. Trebuie sa fim toleranti cu nebunii! Nu trebuie sa razi de ei ca nu se stie cand ajungi in locul lor! Una peste alta, raman la aceeasi parere: nu avem voie sa radem de nebunia nimanui, caci nimeni nu poate ghici niciodata de ce-i in stare celalalt si, mai ales, ce-i in capul lui! Istorii diferite duc la traume diferite. Unii reusesc sa se trateze prin asistari artificiale, altii mor nebuni! Iar eu ii stimez si ma plec pana la pamant in fata celor care-si traiesc nebunia pana la capat. In plus, e bine sa te stie lumea cu dementa la mansarda. Astfel se feresc toti de tine. Nu mai au pretentii, nu mai au asteptari, pentru ei esti pierdut. Iar tu, in sfarsit, nu trebuie sa mai dai socoteala nimanui! Daca arderile sunt intense la corason inseamna ca esti viu. Nebun, dar viu, nu sanatos de mort!
Dupa momentul meu de sinceritate dubios de debordanta (pe unii i-am si speriat), mi-am zis sa-mi iau bicicleta ca sa vad lumea mai din viteza. La ce conditii meteo sunt afara ar fi fost mai potrivita o sanie, dar nu am gasit cu viteze si schimbator.

E micuta si-am bagat-o in casa
As vrea totusi sa mai adaug ca Dumnezeu a avut la dispozitie un concept ingenios, chiar daca a creat Omul la oboseala ca nu e totusi cea mai buna idee sa lasi la final ce-i mai important de facut. Pentru ca se grabea si era cu gandul la weekend nu a mai avut chef sa fie original si l-a creat dupa asemanarea lui, adica i-a dat vise.

2 comentarii:

  1. Nu vreau sa te desumfli dar esti sigura ca ti-ai luat o bicicleta potrivita? Nu ma pricep foarte bine dar daca nu cobori sau urci munti cu bicicleta aia, cred nu ti-e portrivita. Citeste niste articole sau cere niste sfaturi (exemple: http://www.freerider.ro/editorial/de-ce-doar-mountainbike-12812.html sau http://www.freerider.ro/mag/biciclete-de-oras-cum-aleg-10810.html). Daca ai luat-o strict pentru oras fara sa fii informata poate ai posibilitatea s-o returnezi/schimbi. Asta daca vrei. Daca ai ales-o cu buna stiinta, scuza-ma si ignora-ma.

    Spor la pedalat!
    OZT

    RăspundețiȘtergere
  2. Am luat-o doar sa ma plimb cu ea, nu am avut altfel de ganduri. Nu m-au interesat otptiunile deocamdata. Oricum, mersi de linkuri.

    RăspundețiȘtergere