Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

luni, 28 martie 2011

blogul meu cel de toate zilele.

Mowgli (seman cu el si la propriu, si la figurat).
Si imi place si de Bagheera,
si de Baloo, si, mai ales, de maimutze
Ca nebunia sa fie pana la capat, mi-am inscris in aceasta seara, noapte, ce-o fi, acest mirific blog de doi lei gramada pe traffic.ro. La categoria bloguri personale. Scandal, nu glume. Cum m-am gandit eu asa in sinea mea si pe timpul meu, mi-am zis: ori il sterg, ori il traffichez. Si am ales a doua varianta pentru ca nu m-a lasat inima sa-i dau delete. Inca. Eu accelerez in aberatii zi de zi, de vreo cateva luni, pe acest site si am niste oameni care ma viziteaza mereu. Probabil majoritatea sunt prieteni de-ai mei, nu am de unde sa stiu ca eu nici statisticile nu mi le verific prea des. Si chiar daca mi le-as verifica, tot n-as sti decat daca imi spun ei. Si de multe ori imi zic, cu laudele sau dojenile de rigoare. Si eu va iubesc! :). O sa imi fac un timp special ca sa il si aranjez dupa ultima moda in design interior sau macar sa-l varuiesc ca-i cade tencuiala daca il mai las asa. La vara. Ca sa prinda varul.
Ba, e un copacel simpatic, un pui de artzar, care creste si vrea sa se faca mare si drept. Nu stramb. Direction's sky. Eu chiar am pus suflet. Si e pentru nebuni simpatici. Pe principiul "cine se aseamana se aduna". Am avut la un moment dat, pana acum cateva zile, si o optiune de like si dislike, dar am desfiintat-o. De ce? Pentru ca m-am gandit eu in felul urmator, raportat la modul meu obisnuit simplist de gandire: daca iti place inseamna ca revii; daca nu iti place inseamna ca pleci si nu te mai intorci, adica il ignori si-ti vezi in continuare de viata ta. Daca nu iti place cateodata, lasi un comentariu, care oricum va fi moderat, adica va trece, daca va trece, prin filtrele mele de securitate. Eu sunt la butoane. Nu e cu atacuri la persoana. Eu nu jignesc si nu am jignit pe nimeni in viata mea (cel putin, nu intentionat), deci sa stim cum stam de vorba. Aveam in ultima vreme pe cineva care intra si-mi dadea dislike la orice. Si atunci m-am intrebat fix ca moshul in batz: ba omule, daca te enervez atat de tare de ce mai intri aici? Pe bune, nu e cu semnat de condica, nu face nimeni prezenta, nu pune nimeni note...Iesi din schema si scoate-ma din peisaj. Nu e nicio pierdere pentru mine, iar pentru tine cu atat mai putin. Aici noi ne distram, radem, plangem, ne gandim, ne razgandim (ca romanii)...Nu ne frustram. Iar peste toate acestea, eu imi pierd vremea si nu as vrea sa mi-o pierd cu dislike-uri fara argument. Dar ce, crezi ca-i democratie? Ba chiar deloc. Uite ca am desfiintat magazinul de covrigi.

Maine, in Romania deja azi, o sa vin cu o chestie mirifica...feminism. Ha. Daca voi ajunge la locul stabilit voi detalia aici.

6 comentarii:

  1. like :)
    eu nu te cunosc, am auzit de tine si de blogul tau de cand ai ajuns in Canada. Imi place cum scrii si de aceea revin apropae zilnic pe blogul tau. Adevarul e ca scrii destul de des si probabil pe viitor o sa scrii mai rar dar niciodata sa nu te opresti sa scrii ca o faci foarte bine. Macar daca pui 2 postari pe saptamana o sa fie ok... Doar ca sa ne hranesti dependenta. Sa ai o zi buna si bafta in aventura ta canadiana.
    p.s. virgulele i restul semnelor de punctuatie te rog sa le pui tu(sau sa le stergi in caz in am pus prea multe). Merci :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :). Multumesc. Nu imi ia foarte mult timp sa scriu ceva pe blogul asta. Cam o ora pe zi, ceea ce nu e mult deloc. Deci nici atunci cand voi avea mai putin timp decat am acum nu cred ca va fi vreo problema sa pierd o ora pe aici :)

    RăspundețiȘtergere
  3. sa nu te prind ca-l stergi.....am putine bloguri pe care intru sa ma relaxez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Keep going my dear! Ai talent gramada si un suflet frumos!
    Esti o bucurie la usa casei!

    RăspundețiȘtergere
  5. :). Nu-l sterg. M-am obisnut si eu cu el prea mult :)))

    RăspundețiȘtergere