Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

sâmbătă, 18 decembrie 2010

Voluntar la YMCA...(2)

Detalii (pt. Blondy - sigur i-ar placea :)): merg la doua departamente, dar la unul dintre ele e de vis, feeric: o camera privata plina cu femei la "dry sauna", "steam room" si "whirlpool"...mama, acolo sa tot stai zi si noapte. Eu, in camasa mea de voluntar, ma plimb, ma intretin cu femeile - care-s foarte simpatice - si ajut sa fie totul in regula: sa aiba doamnele lotiune de corp, sapunuri cu aromatherapy...:))). Multe sunt destul de in varsta, dar da, vin sa dea totul jos si sa se simta bine, sa se relaxeze...(asta spune multe!!!). Am fost 4 ore azi si innebuneam numai cand vedeam bazinul ala. + ca voluntar am acces la toate gratis :). Apropo de gratis, am trecut zilele acestea printr-o statie de metrou unde era un Mos Craciun care tot chema lumea la facut poze cu un polaroid. Dar nu se ducea nimeni. Se uitau la el, zambeau si treceau mai departe...pana a inceput sa tipe betzavul ala de Mos (ca mi se parea ca nu are toti boii acasa) ca e "free". Au inceput sa se imbulezeasca toti de nu-mi venea sa cred. Si nu erau copii :))))).

2 comentarii: