Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 28 decembrie 2010

vecinu'


Am pe palier (palier, ca la spitalul de nebuni) un chitarist feroce. E foarte simpatic vecinu' ca are plete si concert in fiecare seara, iar in weekend e cu program prelungit - toata noaptea. Repertoriul e diferit, aseara insa m-a emotionat de-a dreptul. Chris de Burgh (melodia de mai sus). Cand se enerveaza isi aduce si prietenii de la bloc: tobosari, fluieratori and all staff.

Intr-o dimineata, chiar dupa ce m-am mutat la apartament, m-am trezit deodata pentru ca aveam impresia ca ploua foarte tare afara si ca in baie la mine se intampla ceva. Nu...era doar vecinu'. Canta de nu mai putea sub dush. Sub dusul lui, nu al meu :).

La Victoria Park, statia de metrou de langa bloc, ma incalzesc in fiecare seara cu muzica clasica, iar cand ajung acasa, vecinu' are grija sa ma antreneze pana transpir de emotie...

2 comentarii:

  1. hai ma ca odata ce nu l-ai injurat e ok, inseamna ca omu` chiar canta bine! foarte tare! la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. daaa, mai ales cand bubuie :)). Ti-am zis ca-si aduce si vecinii tobosari. Abia astept sa ma intorc diseara acasa. sper sa prind concertul de la inceput :)

    RăspundețiȘtergere