Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

marți, 14 decembrie 2010

cutia postala...

Gata, s-a terminat. Am nevoie de o pauza, de-o cafea neagra si de-un pachet de tigari din Romania. Tocmai mi-am aplicat pe internet CV-ul la o firma. A durat 2 ore. Dupa ce am completat 5 milioane de campuri, a urmat sesiunea de intrebari contra-timp. Peste 100 de intrebari cu cel putin 5 variante de raspuns, aproximativ la fel. Le-am spus ca pot lucra sub presiune si cred ca au vrut sa-mi testeze capacitatea de anduranta. Era cat pe ce sa sparg ecranul calculatorului. Nu cred ca sunt eligibila. Sa trecem la urmatoarea aplicatie...daca ma supun iar unui asemenea test, diseara n-o sa mai pot scrie pe mirificul meu blog. Arunc calculatorul pe geam. Aaaa, ultima intrebare a interviului suna in felul urmator: ce faci cand ai o zi proasta? (?!?!?).
............................................................................................................................
In alta ordine de idei, azi mi-a venit si cartea de identitate si sunt foarte mandra de ea :).  Ce-mi convine mie de minune aici e ca orice solicitare facuta la institutiile de stat pentru eliberare de documente de orice tip se rezolva foarte simplu si usor. Mergi la ghiseu, faci o solicitare scurta, ei iti spun ca in maximum 5 zile lucratoare (sau 10 zile sau 10 ani) va veni hartia in posta si exact la momentul stabilit vine hartia in posta. Fara cozi, fara spagaraie, fara frisoane, fara rugaminti la ghiseu, fara sa oftezi, fara sa tusesti, fara sa stranuti, fara sa te scarpini ca poate, poate te-o baga si pe tine cineva in seama...tot ce-ti trebuie e o cutie postala. Atat. Pentru ei e o atitudine absolut normala, un comportament fair fata de platitorii de taxe. Normalitatea e insa relativa. Tine de nationalitate.


Un comentariu: