Pagini

Expat in Canada

Expat in Canada

luni, 27 decembrie 2010

simplu...

In Canada, aproape orice produs cumparat poate fi returnat (daca nu prea-ti mai place sau din diverse alte motive) - in cazul simplelor electronice si electrocasnice intr-o luna, de exemplu. Depinde de la produs la produs. De Boxing Week noi nu am cumparat, ci am returnat. Am cumparat acum vreo doua saptamani un telefon fix si pentru ca de Craciun am primit unul mult mai bun de la un prieten, pe "cel vechi" l-am dus inapoi si ne-am luat banii pe el. Ca sa-l dai inapoi nu trebuie sa te inarmezi cu argumente pentru ca nu ti le va cere nimeni. "Do you want to return it?" "Yes". Si asta e tot. Fain, nu-i asa? Mai bine o punga de M&M's decat un telefon inutil in casa :).

O zi faina tuturor! In Romania e deja 8 dimineata. Dar eu abia plec la culcare! Ne vedem mai tarziu pe FB! :). Cand ma trezesc eu, voi deja plecati de la munca...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu